MA spørsmål

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
jeg har nå blødd i 12 dager, det begynte å bli mye mindre og litt brunlig for 3 dager siden så jeg tenkte Yes det er ferdig. Men i dag kom det plutselig en klump igjen og helt frisk rød blod. Er dette normalt eller betyr dette at jeg må ha utskraping?
 
jeg har nå blødd i 12 dager, det begynte å bli mye mindre og litt brunlig for 3 dager siden så jeg tenkte Yes det er ferdig. Men i dag kom det plutselig en klump igjen og helt frisk rød blod. Er dette normalt eller betyr dette at jeg må ha utskraping?

Har du tatt cytotec? Det skjedde med meg etter cytotec! jeg fikk en ul for å sjekke hvor mye rester som var igjen. Det var under grensa til at jeg trengte en runde til cytotec, men fikk velge om jeg ville ta mer cytotec eller bare vente. Jeg lot kroppen jobbe selv, blødde sparsom og da på ny ul 5 dager etter forrige hadde jeg sannelig rukket å få ut alt og hatt EL.
 
jeg har nå blødd i 12 dager, det begynte å bli mye mindre og litt brunlig for 3 dager siden så jeg tenkte Yes det er ferdig. Men i dag kom det plutselig en klump igjen og helt frisk rød blod. Er dette normalt eller betyr dette at jeg må ha utskraping?

Det er helt normalt. Kroppen jobber i rykk og napp [emoji4] Du kan jo be om ultralyd for å se hvordan ting ligger an, men jeg ville ikke vært bekymret. Og hvis du ikke vil ha utskraping så er det mye som kan gjøres før det må til [emoji4]

Lykke til!
 
Kan jo være en sårskorpe som har løsnet evt
 
Kan jo være en sårskorpe som har løsnet evt
Åja aner ikke hvordan det der er, men nå har jeg ikke blødd i det hele tatt siden i går kveld. Så da kan det være at det var det siste, håper jeg. Vil bare bli ferdig med dette nå.
 
Skjønner det
Er en ekstra påkjenning aldri å komme videre med prøvingen
 
Back
Topp