MA i uke 9, oppdaget uke 13, når kommer TR?

Så "bra", da vet du iallfall at kroppen er tilbake til normal og du kan prøve igjen om ikke lenge❤️ Synn det ikke klaffa denne gang, men neste gang..❤️

Vi prøver igjen med en gang. En trøst er at jeg ser helt frisk ut på alle tester og UL, er 28 år. Legen sier jeg rett og slett var uheldig. Mye lettere å miste når du ikke har visst om graviditeten så lenge, vs. uke 13 :/ Dette kommer til å løse seg for oss begge veldig snart <3 Er jeg helt sikker på.
 
Den første gangen var jeg helt knust. Jeg trodde alt skulle gå bra siden jeg var forbi uke 12. Etterpå ville jeg bare prøve igjen med en gang.
Den siste gangen fikk jeg tettere oppfølging, så den MAen ble oppdaget på TUL. Jeg turde ikke glede meg veldig over graviditeten. Da aborten skulle gjøres var jeg fullstendig følelseskald. Ingen tårer eller noe som helst.
Huff, rart at det skjer flere ganger..❤️ Hvordan går det nå?
 
Nei, det er så sårt, så trist og vondt. Vi har et barn fra før som blir 2 år i løpet av våren, så det demper litt av sorgen, samtidig som vi vet ekstra godt hva vi har mistet..

Vi fortalte det til min familie på julaften, men jeg sa til mamma at vi måtte vente å se om det var liv først. Magefølelsen sa at det var noe som ikke stemte.. Neste gang skal jeg så absolutt høre på magefølelsen. Denne gangen var det uplanlagt, men så utrolig ønsket :Heartred

Jeg har allerede snakket med gynpol og lege. De mener at om det er få rester igjen vil det komme ut med blødningene. Etter jeg svarte på posten din her har jeg blødd små klumper koagulert blod. Etter disse kom fikk jeg ENDELIG negativ g-test (sensitivitet 10) og jeg tror jeg hadde el forrige helg. Blødningene går i ett, men så lenge kroppen kommer seg snart er jeg fornøyd.

Vi sikter oss inn på vinterbarn tidlig i 2019. Jeg har vært så heldig at jeg har blitt kjapt gravid, så forhåpentligvis vil det klaffe ganske kjapt når vi setter i gang neste forsøk. I tillegg til at D-vitaminnivåene bruker litt tid på å komme seg. Skal ta ny blodprøve om 2mnd for å se om tablettene har funket :)

Jeg krysser fingrene for at vi får den etterlengta spira vår, og at det går bra neste gang :Heartred
Det er rart hvor godt magefølelsen faktisk funker.. Jeg sa til samboer kvelden før vi skulle på ul at jeg følte jeg skulle i en begravelse.. Fælt å si, men jeg vet ikke.. Det bare føltes så uvirkelig og jeg følte meg ikke gravid lenger..❤️

Godt du har fått oppfølging! kroppen kommer seg nok tilbake til normalen kjappere om vi ikke stresser så mye med det, ja. Rart at vi er kommet dit at vi «endelig» får negativ g-test. Trist at det er sånn. Men det vil ordne seg❤️

Den etterlengta spiren setter seg nok snart❤️
 
Vi prøver igjen med en gang. En trøst er at jeg ser helt frisk ut på alle tester og UL, er 28 år. Legen sier jeg rett og slett var uheldig. Mye lettere å miste når du ikke har visst om graviditeten så lenge, vs. uke 13 :/ Dette kommer til å løse seg for oss begge veldig snart <3 Er jeg helt sikker på.
Godt å få slike svar på tester❤️❤️ Da er det vertfall bare å prøve på nytt. Vi får nok ønskene oppfylt snart. ❤️ Det må vi bare.
 
Huff, rart at det skjer flere ganger..[emoji173]️ Hvordan går det nå?
Ja, jeg synes det er urettferdig at noen skal oppleve dette flere ganger på rad.
Som forklaring fikk jeg beskjed om at det er uflaks. Det er heller ikke så oppløftende at både alderen og stoffskiftet kan føre til abort.

Det går bedre nå enn forrige gang. Da var jeg lei meg over en lengre periode, og telte uker.
Denne gangen vil jeg bli raskt gravid igjen. Det er også sårt at venninna mi er gravid. Vi hadde termin med 2-3 ukers mellomrom[emoji13][emoji13][emoji13]
 
Back
Topp