M&m mini [emoji173]

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Leste tråden din på generelt og fikk vondt inni meg... mulig du har skrevet om dette på skjult, med der er ikke jeg lengre. Jeg sender deg mange gode klemmer. Livet er urettferdig... håper dere står sammen gjennom sorgen.
 
Måtte inn og sjekke hva dette var. Jeg får så vondt inni meg. Har nettopp gått gjennom en alvorlig livskrise selv. Sender deg mange gode klemmer [emoji173] Ingen mamma skal måtte gå gjennom dette [emoji173]
 
Kjære kjære M&M mini <3 ord blir tomme :(
Sender deg og din familie masse styrkeklemmer.
 
Tusen takk for tanker og klemmer ♡
Føler mye har gått mot meg opp gjennom dessverre, men heldigvis har vi lille solstråla på 1,5 å finne glede i, selv om mange drømmer nå ble knust :(
Godt å føle at de ihvertfall gjorde alt de kunne for å redde lillebror på sykehuset. Noen ganger går det bare dessverre ikke slik man håper :(
 
Tusen takk for tanker og klemmer ♡
Føler mye har gått mot meg opp gjennom dessverre, men heldigvis har vi lille solstråla på 1,5 å finne glede i, selv om mange drømmer nå ble knust :(
Godt å føle at de ihvertfall gjorde alt de kunne for å redde lillebror på sykehuset. Noen ganger går det bare dessverre ikke slik man håper :(

Det er så urettferdig... men godt de gjorde det de kunne.
Lov å spørre om hva døds årsaken var?

Ta vare på hverandre i denne tunge tiden! [emoji173][emoji173]
 
Det er så urettferdig... men godt de gjorde det de kunne.
Lov å spørre om hva døds årsaken var?

Ta vare på hverandre i denne tunge tiden! [emoji173][emoji173]
Ufattelig urettferdig ja :(
Hovedårsaken var RS-virus. Ønsker ikke gå i noe mer detalj her på åpent.
 
Ufattelig urettferdig ja :(
Hovedårsaken var RS-virus. Ønsker ikke gå i noe mer detalj her på åpent.

Det skjønner jeg [emoji173] send en pm om du trenger å snakke. Er her for deg [emoji173][emoji173]
 
Back
Topp