Møkkakjærring som tok tlf på legevakta..

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Blir så irritert, ringte til legevakta og fortalte at minste snuppa har øreværk, og at hun har hatt det i halvannen uke, ho har hatt vondt i venstre øret, men i går begynte også høyre, (vært lite søvn i dette hus den siste halvannen uka)   Dama på legevakta bare avviste oss i tlf, sa det bare var virus, så ikke vits i å komme, men jeg ga meg ikke, og etter mye om og men så fikk vi komme vist vi absolutt ville,  ringer jo ikke legevakta for piss ting liksom, ikke der man vil tillbringe søndagen) vi kom ned, ble sittende å vente i over 1 time,  kom inn til en meget hyggelig lege, som sjekket lunger hals og ører, og hun hadde kraftig ørebetennelse på høyre øret, det venstre var blitt bedre, så vi fikk pencilin.. Siden det hadde gått fra venstre til høyre, kunne det fort bare fortsette sånn.

Sa til legen at jeg følte meg veldig avvist av dama i tlf,  og han var helt ening i at sånn oppfører man seg ikke.. 
Så nå håper jeg snuppa kommer seg, ikke noe kjekt når de små har det vondt altså..
 
Såpass, det er ikke bra! Man skal heller sjekke en gang for mye, enn en for lite med de små. Det er ikke noe å ta sjangser på liksom...
Bra du fikk sjekket å hu fikk behandling. God bedring til jenta di :)
 
Jøss, så flink hun var som kunne stille diagnose gjennom telefonen!

Bra du stod på ditt! Har det blitt bedre?
 
Det er så typisk legevakta!
Sånn er det her også, og jeg er fast bestemt på om barna mine blir syke og må ha lege med en gang reiser jeg heller til barneklinikken enn å dra på legevakta her.

Ei venninne av meg mistet datteren sin med blindtarmbetennelse for noen år siden fordi de ikke tok henne seriøst på legevakta.
 
Hun er mye bedre nå, så deilig altså,  nå sovner hun fint om kvelden, og er mye mindre sutrete på dagtid.. Prøvde å trykke litt på øra i dag bare for å se, ho holdt på å grine, så er nok litt vondt ennå, men det går den rett veien..
 
Jammen det er bra, da håper vi hun bli helt frisk snart :)
 
Så bra!
Ørebetennelse er ikke godt! Det kan jeg skrive under på som et ekstremt "ørebarn"! Håper dere slipper unna med denne ørebetennelsen.
 
i alle dager!
Jeg var på legevakta med prinsessa mi for noen mnd siden dsa ho bare var slapp og sutrete, fikk komme rett inn og ta prøver og måle feber og slikt. ingenting galt heldigvis, men når jeg sa at ho aldri har vært sånn før ringte de barneklinikken på sykehuset og avtalte å sende med meg en henvisning dit i tilfelle ho fikk feber eller at ho ble værre!
Så jeg ble tatt veldig seriøst jeg som ike hadde sykt barn en gang
 
Back
Topp