Må prøve nye bleier, anbefale hvordan?

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Lillemann har de 2 siste ukene kommet hjem med brød poser med klær fordi han har rett og slett dritti seg ut opp etter ryggen.
De ansatte i bhg lurte på om vi kunne prøve å bytte bleier i bhg hvertfall.
Så hvordan bleier uten om libero touch er å anbefale?
 
Lillemann har de 2 siste ukene kommet hjem med brød poser med klær fordi han har rett og slett dritti seg ut opp etter ryggen.
De ansatte i bhg lurte på om vi kunne prøve å bytte bleier i bhg hvertfall.
Så hvordan bleier uten om libero touch er å anbefale?
Hoffda.. lille jenta mi får drit opp etter ryggen hvis ikke bleia er festa stramt nok... Jeg bruker dodot sine bleier.
 
Vi hadde samme problem. Tøybleier ble svaret! Ikke la deg skremme, moderne tøybleier er veldig gode å enkle! Kan absolutt annbefales [emoji16]
 
Lillemann har de 2 siste ukene kommet hjem med brød poser med klær fordi han har rett og slett dritti seg ut opp etter ryggen.
De ansatte i bhg lurte på om vi kunne prøve å bytte bleier i bhg hvertfall.
Så hvordan bleier uten om libero touch er å anbefale?
Vi er veldig fornøyd med kiwi sine faktisk [emoji3] aldri hatt noe uhell, å ho lille jenta våres kan ha noen skikkelige eksplosjoner [emoji28][emoji106]
 
Vi hadde samme problem. Tøybleier ble svaret! Ikke la deg skremme, moderne tøybleier er veldig gode å enkle! Kan absolutt annbefales [emoji16]

Tror ikke jeg har nok timer i døgnet mitt til det.
 
Vi er veldig fornøyd med kiwi sine faktisk [emoji3] aldri hatt noe uhell, å ho lille jenta våres kan ha noen skikkelige eksplosjoner [emoji28][emoji106]

Er dem store og romslige bak da?
Hørtes feil ut da men
 
Er dem store og romslige bak da?
Hørtes feil ut da men
Ja, synes det, men sitter fortsatt godt på [emoji3] brukte rema 1000 sine før, veldig fornøyd med dei også! men så prøvde vi kiwi sine, å dei var mye mykere og satt bedre på [emoji3]
 
Trenger ikke flere timer i døgnet, tar like lang tid å vaske bleier som det tar å gå med bleiesøpla ;)
De må vel vaskes og tørke? Å allerede er jeg blitt alt før sløv med klesvask. Har ikke vaskemaskin e samme etg som vi bor i.
 
Da skal jeg p
Ja, synes det, men sitter fortsatt godt på [emoji3] brukte rema 1000 sine før, veldig fornøyd med dei også! men så prøvde vi kiwi sine, å dei var mye mykere og satt bedre på [emoji3]
Da skal jeg prøve dem
 
De må vel vaskes og tørke? Å allerede er jeg blitt alt før sløv med klesvask. Har ikke vaskemaskin e samme etg som vi bor i.

Det må de, men hiver bleiene i en våtpose ved stellebordet og i maskinen Ca hver 3. dag. Henger opp bleietrekket og tromler innlegg. Dette tar ikke lengte tid enn å gå ut med bleiesøpla. Så avhenger det litt hva type tøybleie du bruker. Vi liker lommebleier, de må jeg stappe innlegg inni, som tar litt tid, men går du for "alt i ett" bleier er det i praksis bare å legge de rett på plass. For enkelhets skyld bruker vi engangs papir i bleiene, så hiver vi bæsjen, så vi ikke må skylle bleiene, hadde vi ikke hatt det hadde så klart vært litt ekstra :p Det fine er jo at når du først har kjøpt de inn må du ikke kjøpe nye bleier, velger du ett billig alternativ, eller kjøper brukt er det ganske økonomisk og :)
 
Gi beskjed om du finner en god bleie.. her eksploderer også lille og får drit oppetter nakken, og også utover lårene [emoji6] han bruker Libero..har prøvd kiwi sine uten hell..
 
Back
Topp