Må logge inn på appen hver gang

Trollmorharsovnet

Forelsket i forumet
Er det noen som vet hvorfor jeg må logge inn på BV-appen hver gang jeg åpner den? Har prøvd å slette og laste ned igjen den flere ganger, men det hjelper ikke desverre..
 
Aner ikke, for jeg får ikke en gang til å logge inn. Får bare opp at brukeren ikke eksisterer dersom jeg prøver å logge inn på appen eller på en annen PC. Har endret passord flere ganger og lastet ned appen på nytt, men har ikke fått logget inn på snart 3 uker.
 
Aner ikke, for jeg får ikke en gang til å logge inn. Får bare opp at brukeren ikke eksisterer dersom jeg prøver å logge inn på appen eller på en annen PC. Har endret passord flere ganger og lastet ned appen på nytt, men har ikke fått logget inn på snart 3 uker.
Samme her. Jeg har gitt opp appen og bruker nettleser istedet. Ble så irritert av å prøve igjen og igjen uten å få det til.
 
Trykke bare på cansel når det kjæm opp at æ må logg inn å så e æ pålogga igjen.
 
Aner ikke, for jeg får ikke en gang til å logge inn. Får bare opp at brukeren ikke eksisterer dersom jeg prøver å logge inn på appen eller på en annen PC. Har endret passord flere ganger og lastet ned appen på nytt, men har ikke fått logget inn på snart 3 uker.
Samme her... er til å klippe av. så jeg bruker bare pc'en min fra nå. appen har jeg gitt opp
 
Jeg ser ikke underforumene her, "våre bilder" og de der :(

Ikke jeg heller.. kan ikke se det på noen av forumene jeg følger, men kan se det på alle forumene jeg ikke følger [emoji13] forstå det den som kan! Tydeligvis ikke enkelt å lage en app som fungerer [emoji849]
 
Vil jo inn på skjult forum også, men da må jeg åpne nettleseren osv så det skjer jo ikke når jeg bruker mob. Er jo derfor appen kunne vært veldig grei å ha men nå fører jo problemene til at jeg bruker forumet mye mindre.
 
Ok, jeg må fremdeles logge meg inn hver bidige gang jeg ønsker å bruke appen og nå kommer ikke skjult forum opp i det hele tatt... Begynner å bli litt lei av dette. Å slippe å styre med nettleseren osv er jo grunnen til at man velger en app istedenfor. Er det ingenting man kan gjøre? har prøvd å slette, laste ned på nytt osv..
 
Jeg må også logge inn hver eneste gang, og det har igrunn blitt en vane... jeg får opp skjult forum da. Men det er veldig rart at de ikke har fått ordnet det enda.
 
Jeg må også logge inn hver gang. Har forsøkt å laste inn appen flere ganger. Veldig irriterende.
 
Jeg må også logge inn hver eneste gang, og det har igrunn blitt en vane... jeg får opp skjult forum da. Men det er veldig rart at de ikke har fått ordnet det enda.
Det er litt rart ja. Jeg får opp skjult forum ca 1 av 5 ganger jeg logger inn. Av og til holder appen seg i innlogget, men da må jeg logge ut og så inn igjen fordi jeg ikke får svare noen eller skrive noe (altså egentlig utlogget, men det står i appen at jeg er logget inn) og da er heller ikke skjult forum der. Veldig merkelig.
 
Lurer på om dette gjelder alle app-brukere eller om det bare er oss :) nettleser+forum er desverre uaktuelt for meg pga at det tar for mye tid og er for knotete til at jeg gidder
Jeg må også logge inn hver gang fremdeles [emoji137]
Etter jeg "fulgte" nov 17 skjult forum på nettleseren dukker det opp med en gang jeg logger på. Kan da velge mellom å gå inn på skjult eller åpent (følger åpent også).
 
Back
Topp