Lysten på en til, går den bort?

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Ja, går den noen gang bort? Hvordan vet du at du er ferdig med å få barn?

Har en på 2 år og en på 1 år, og nå har altså lysten på en ny meldt seg igjen.... :p Føler kanskje vi bør vente litt til disse er litt større, men lysten er der likevel
 
Hos meg forsvant den når vi fikk nummer tre

Fortsatt av og til litt nostalgisk og litt sårt å tenke at jeg aldri skal være gravid igjen. Aldri føde igjen. Aldri ha en nyfødt igjen.

Men samtidig vokser den seg sterkere. Troen på og følelsen av at familien er komplett nå.

Vi begynte å prøve når jeg fikk igjen mensen etter fødsel, men da var mellomste allerede over halvannet år. Og så tok det to og et halvt år med prøving. Inkl en sa, før vi tilslutt fikk vår yngste nesten fem år etter mellomste.

Senere enn tenkt, men samtidig fint at de andre er til hjelp. Litt "tilbake til start" siden de andre kunne stå opp selv på morgenen i helga, kunne gå på do og spise selv og leke ute uten følge.
Men. Det går seg til og hun vokser opp og nå kan de passe henne litt på morgenen så vi kan ligge litt. De kan være ute med henne litt (men hun roper på meg ganske fort) og alle tre har glede av hverandre.

Og for meg er det nok nå
Kombinasjonen av at vi har fått de tre vi ville ha og at vi fyller 38 i år. Det er nok.
 
Er veldig spent på dette selv!

Venter nr 3 nå, og jeg er ikke ferdig tror jeg :p

Men jeg føler jeg er for ung til å være ferdig når jeg kun er 25 :)
 
Dette er jeg spent på også. Har bare 1. Ønsker 2. Vet ikke om det blir mer enn 1.
 
Jeg har hele tiden vært veldig klar på at to holder, og det syns jeg enda :) minste er 1,5år :)
 
Jeg tror det aldri vil skje for min del [emoji849][emoji19][emoji51]
 
Back
Topp