Lynn87 's dagbok :)

Ny dag i sofaen. Håper på en bedre dag så kanskje det blir noe på gubben snart stakkar ;)
 
12 uker i dag !!!!
 
I går hadde jeg så vondt i magen at jeg vrei meg i søvn. Hadde spist vaffler og jeg som er litt gluten intolerang gikk jo det dårlig. Vi var på besøk og det var så godt. Dumme meg satt jo på do en evighet og super smerter i magen !!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har en ok start på dagen, men sliter med hodepine og feber da.
 
Jeg har spist i dag, overlykkelig for at jeg har en foreløpig god dag og fått i meg mat :)
 
Veldig svimmel i dag, men eller ok form foreløpig, er jeg så heldig at ting endelig kan begynne å avta litt da?
 
Svimmel og småkvalm i dag, og lei den gammle gubben som bor under oss som røyker hele natta så når jeg ikke får sove om natta og sitter i stua kjenner jeg en sviende røykelukt !!!!! Æsj !!!!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hadde planer om masse rydding i dag, men nop, ble en lang dag på sofaen med kvalme og hodepine i stedet !!!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ny kontroll hos legen i dag :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lenge siden jeg skrevet noe, men formen er en del bedre endelig :) vi fikk vært å sett vår nydelige baby på ultralyd. Men så ikke kjønn, så ny ultralyd om 3 uker,
Ellers er jeg 15 uker i dag :)
Og de små kattungene er begynt å åpne øynene :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
da har vi vært på ultralyd igjen og sett kjønn :) vi får en liten jente :) gleder oss :) har navne klart :)
 
Så gøy med en av hver♥ moro at magefølelsen din stemte! Vet sånt er veldig individuelt men da har graviditetssymptomene på deg stemt ganske bra ift kjønn da? På begge to?
 
Så gøy med en av hver♥ moro at magefølelsen din stemte! Vet sånt er veldig individuelt men da har graviditetssymptomene på deg stemt ganske bra ift kjønn da? På begge to?

Ja både symptomer og magefølelsen stemte begge ganger :)
Ja veldig gøy med en av hver :) må bare gå helt opp for oss begge to :)
 
Fått første rosa tøy i hus :) svigermor har strikket :)

1387096072566.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp