Lynn87 's dagbok :)

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Jeg lager meg en dagbok her jeg så kan jeg skrive litt om meg for de som vil følge :)

I dag synes jeg litt synd på meg selv egentlig for er skikkelig forkjøla med sår hals feber og tett, så tatt noen paracett i dag for å komme igjennom dagen. en høylytt 3 åring og feber hode passer ikke sammen.
så får kose meg med kakao, mandariner og honning hehe.
 
Masse god bedring *klem* . Synes du skla få lov å synes litt synd pp deg selv.

Hmm, fik plutselig veldig lyst på mandarin ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I dag har jg faktisk vasket og sett igjennom noe av babytøyet etter guttungen <3 å som jeg gleder meg til å ha en sånn liten en igjen <3
 
God bedring :) <3


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Heklet litt i dag :)

image.jpg
 
170 for den dokka her :) 120for de skilpaddene, og den kaninen jeg laget til guttungen er mye større og mer jobb så 330 nå skal jeg lage en teddybjørn, så vet jeg hva jeg skal ta for den :)
 
På tide å stå opp, akkurat våknet og er så sliten og slapp, får vel krasje på sofaen med ene katten min og ta dagen som den kommer !!
 
Å jeg har bare værdens dårligste dag i dag, alt fra møkka NAV til bestemors til mannen min som har sine perioder med å være urasjonell og sur. Så nå sitter vi egentlig her begge to og er både fortvila og sinte over hva en skal gjøre !!! En har jo mest lyst å gjemme seg bort og glemme til tider !!!
 
Skulle virkelig ønske dere fikk hjelpen dere trenger. Og i hvertfall ble behandlet på en ordentlig måte.
Håper det ordner seg for dere snart.
 
Nå har jeg hatt to veldig dårlige dager så håper å kunne stå opp til en bra dag i dag. Skal vaske katten til utstilling i morgen hvertfall som jeg håper blir bra :)
 
Hei og hopp. Lager du ugle-dyr tru? :D
 
Hei og hopp. Lager du ugle-dyr tru? :D

Ja jeg fikk noen ei anna ville bestelle av meg så skal prøve meg på det. Men bare å sende meg en oppskrift så kan jeg se på det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kvalm kvalm kvalm !!!!!
 
Noen tøffe dager med mye vondt i magen og kvalme, men blir vel bedre etter hvert, er over halvveis nå :)
 
Sliten av kvalme og mage smerter.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk plutselig lyst på kebab???!!
 
Uff føler med deg. Mye magevondt og kvalme her også :(
 
Back
Topp