Lykken er....

Fikk gåsehud av å lese dette❤️ Masse lykke til i morgen og veien videre som en komplett familie:)
 
Lykke til i morgen :Heartbigred
 
Masse masse lykke til i morgen kjære Gledeståre [emoji177]
 
Lykke til:Heartred
 
Takk alle sammen :Heartbigred.

Nå sitter jeg her på morgenen. Fikk ikke sove fordi jeg er så spent. Uheldigvis, men sånn ble det nå.
Jeg er sånn som knapt greier å sove når noe viktig står for tur, selv om det er det dummeste. Det er jo nettopp da man BURDE sove :hilarious:, men si det til tøysehjernen min....:shifty:
 
For en følelse å vite at akkurat denne dagen, ja da skal du bli tobarnsmor <3 Får helt frysninger.
Lykke til kjære deg.
 
Vi har fått jenta vår! Det er helt magisk!
Hun var 3540 g , 53 cm lang og 34 rundt hodet.

Jeg hadde en flott ks-snitt opplevelse til tross for at jeg fikk en vond spinal som måtte stikkes to gg, mistet dobbelt så mye blod som de hadde estimert og kastet opp under inngrepet.
Ja, det er faktisk mulig.
Operasjonsteamet var så profesjonelle, så empatiske og smilende at opplevelsen ble kjempefin!

Har mye smerter og sterke etterrier, men får mye og god smertestillende, så det går bra.

Jenta vår skrek med en gang. Det ljomet i veggene! Det gjorde meg så glad, en sterk og vital baby.
Hun suger så godt. Dier som hun aldri har gjort annet. Melk har jeg også.
Jeg hadde forberedt meg på ammeutfordringer og mye våketid, men her går alt som smurt. Snakk om positiv overraskelse!

Mannen min får sove over og vi har fått enerom. Kan det bli bedre?!

Kjære assistertjenter, mine medsøstre i kampen mot barn, ikke gi opp!
Det kan være tøft, det gjør vondt, men premien er så ubeskrivelig verdt det!

I mine øyne det vakreste og beste som vi kan oppnå!

Når alt er tungt og vanskelig, husk på at de aller fleste kommer faktisk i mål, så hvorfor skal ikke akkurat DU også gjøre det?!

Ønsker dere så mye lykke til, måtte dere finne deres egne små skatter og lukke de triste kapitlene for alltid.

....oppriktig av hele mitt hjerte ønskes dere

Gledestårer.
 
Gratulerer så mye[emoji171][emoji171][emoji171][emoji7]
 
Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer så mye!!!! :Heartred
 
Hurra for den nye verdensborgeren! ❤️
Nå kan dere velfortjent pensjonere dere fra IVF-sirkuset og ta fatt på det virkelige livet! ❤️
Gratulerer sååå mye!
 
Gratulerer så mye:love7
 
Gratulerer så mye med prinsessen deres [emoji177]
Du skriver så godt Gledeståre, og jeg er så uendelig glad på deres vegne, at dere kan avslutte dette kapitellet av livet deres og starte ett nytt - som en familie på 4 [emoji173]
 
Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji7]
 
Gratulerer [emoji175][emoji175]
 
Back
Topp