Lykken er....

Gratulerer Gledeståre! ❤️
Dette er en god start på det som forhåpentligvis skal bli søsken ❤️❤️
 
Dette er babystrek! gratulerer [emoji173]️[emoji173]️
 
Dette er babystrek [emoji177]
 
Kan ikke være noe annet enn babystrek dette [emoji16][emoji1360] Gratulerer!
 
Disse er da babystrek! Gratulerer! :D:Heartred
 
Gratulerer Gledeståre! ❤️
Dette er en god start på det som forhåpentligvis skal bli søsken ❤️❤️
Dette er babystrek! gratulerer
emoji173.png
emoji173.png

Dette er babystrek [emoji177]

Kan ikke være noe annet enn babystrek dette [emoji16][emoji1360] Gratulerer!

Disse er da babystrek! Gratulerer! :D:Heartred

Jeg ble helt på gråten jeg nå jenter......
Til og med mannen syntes at dette kunne vi ikke tro på enda!
Så jeg merker jeg holder litt igjen. Tror nok han er litt skadet i følelsene sine han også, som har vært med på alle uttak, innsett og uler stort sett. Han gledet seg også, han sørget og.

Håper det ikke er kjemisk og ikke en kommende abort....
 
Jeg ble helt på gråten jeg nå jenter......
Til og med mannen syntes at dette kunne vi ikke tro på enda!
Så jeg merker jeg holder litt igjen. Tror nok han er litt skadet i følelsene sine han også, som har vært med på alle uttak, innsett og uler stort sett. Han gledet seg også, han sørget og.

Håper det ikke er kjemisk og ikke en kommende abort....

Jeg forstår veldig godt at dere er forsiktig avventende og ikke klare for å juble enda, men sånn er det jo når man har arr fra før og vet hva man potensielt går til...

Jeg håper med dere at det er annerledes denne gangen og at dere kan legge hele IVF-verdenen på hylla etterpå <3
 
Jeg ble helt på gråten jeg nå jenter......
Til og med mannen syntes at dette kunne vi ikke tro på enda!
Så jeg merker jeg holder litt igjen. Tror nok han er litt skadet i følelsene sine han også, som har vært med på alle uttak, innsett og uler stort sett. Han gledet seg også, han sørget og.

Håper det ikke er kjemisk og ikke en kommende abort....
Skjønner at du er bekymret - prøv å ta en dag av gangen :Heartred
 
Skjønner at du er bekymret - prøv å ta en dag av gangen :Heartred

Vet du, det er faktisk et supert råd! Man har jo hørt det mange gg , men hvis man tenker over det og hva det virkelig betyr å gjøre det, så er det veldig lurt å gjøre det.

Takk. 11 dpo kveld

11adaft.jpg


Ettermiddagens tester har faktisk økt i styrke. Lettere å se i virkeligheten.

10 min etter test.

Nå tror jeg på det! Det må være positiv test!

Jippiii, jeg er sååååå glad! Og ikke redd, men gruer meg sånn til ENDA et første trimester.....For innsatsen er så stor og da er det så sårt om det ikke går, være trøtt, kvalm uopplagt på jobb og hjemme. Glede seg til 2. Trimester, men likevel ikke tørre det!
 
Last edited:
Vet du, det er faktisk et supert råd! Man har jo hørt det mange gg , men hvis man tenker over det og hva det virkelig betyr å gjøre det, så er det veldig lurt å gjøre det.

Takk.

11adaft.jpg


Ettermiddagens tester har faktisk økt i styrke. Lettere å se i virkeligheten.

10 min etter test.

Nå tror jeg på det! Det må være positiv test!

Jippiii, jeg er sååååå glad! Og ikke redd, men gruer meg sånn til ENDA et første trimester.....For innsatsen er så stor og da er det så sårt om det ikke går, være trøtt, kvalm uopplagt på jobb og hjemme. Glede seg til 2. Trimester, men likevel ikke tørre det!
Så flott det kunne være til hjelp:happy: Og suupre tester forresten! Gratulerer igjen! :Heartred Håper jeg slenger meg på om en ukes tid.
 
Så flott det kunne være til hjelp:happy: Og suupre tester forresten! Gratulerer igjen! :Heartred Håper jeg slenger meg på om en ukes tid.

Ja, nå må du komme etter!

Ønsker for alle ivf damer å bli gravide! Viktig å ikke gi opp om det ikke går første gang!
Mitt 6. Innsett så langt, et barn. Skal ikke si " bare" her, det er jo det mennesket som gjør et par til en familie, evt mennesket til familie.
 
Vet du, det er faktisk et supert råd! Man har jo hørt det mange gg , men hvis man tenker over det og hva det virkelig betyr å gjøre det, så er det veldig lurt å gjøre det.

Takk.

11adaft.jpg


Ettermiddagens tester har faktisk økt i styrke. Lettere å se i virkeligheten.

10 min etter test.

Nå tror jeg på det! Det må være positiv test!

Jippiii, jeg er sååååå glad! Og ikke redd, men gruer meg sånn til ENDA et første trimester.....For innsatsen er så stor og da er det så sårt om det ikke går, være trøtt, kvalm uopplagt på jobb og hjemme. Glede seg til 2. Trimester, men likevel ikke tørre det!
Nydelige tester, dette skal gå hele veien!! Forstår veldig godt frykten din, har det på samme måte selv
 
Nydelige tester ❤️
Gratulerer igjen!
 
Vet du, det er faktisk et supert råd! Man har jo hørt det mange gg , men hvis man tenker over det og hva det virkelig betyr å gjøre det, så er det veldig lurt å gjøre det.

Takk.

11adaft.jpg


Ettermiddagens tester har faktisk økt i styrke. Lettere å se i virkeligheten.

10 min etter test.

Nå tror jeg på det! Det må være positiv test!

Jippiii, jeg er sååååå glad! Og ikke redd, men gruer meg sånn til ENDA et første trimester.....For innsatsen er så stor og da er det så sårt om det ikke går, være trøtt, kvalm uopplagt på jobb og hjemme. Glede seg til 2. Trimester, men likevel ikke tørre det!
Dette er det ingen tvil rundt! Gratulerer så mye mer babystreker❤️❤️
 
Såå fine tester❤️ Gratulerer så mye ❤️
 
Hvordan går det?
 
Gratulerer så mye❤️
 
Hvordan går det?

Jo, testene øker jevnt i styrke så jeg er fornøyd.

Mandag skal jeg ringe St Olav å få tidspunkt for TUL.
Jeg føler meg ikke gravid bortsett fra 1 ting, jeg er dødelig trøtt. Sovner nesten på jobb og det er sååå fryktelig tungt og flaut....

Jeg har blitt kvalm mellom uke 6-7 sist, så spent på fortsettelsen.

Jeg går ikke rundt og bekymrer meg , men jeg føler på det at den store gleden er satt litt på vent. Jeg bruker jo å hoppe rundt og danse wonga-wonga, men sannheten er at jeg er så sliten og trøtt at jeg ikke klarer ,samtidig som at jeg vet jeg må komme til uke 13 før jeg kan tørre å stole på at det blir noe.

Jeg er forsiktig optimist, er jo glad også, men særlig når mannen ikke greier å glede seg heller, så blir det ekstra vanskelig. Han tror liksom ikke på det, ser bare på testene og sier at de er svake. ( han ser ikke forskjell på styrken heller)
Jeg skulle ønske han kunne ha gledet seg sammen med meg, eller dvs at han kunne hjulpet meg å glede meg over det.
Han er veldig flink pappa og flink til å la meg få hvile, så jeg kan jo ikke forlange ALT mulig av han heller. Han har jo også sine følelser og jeg kan jo ikke kreve av han hva og hvordan han skal føle og handle.
Av og til må vi bare akseptere at partneren ikke kan fylle alle våre behov. Han fyller jo mange på en veldig fin måte.
 
Back
Topp