Lykken er....

Takk Avocado, gjør jeg og. Måtte den sitte og ikke forsvinne før termin om det blir positiv....

Skal jeg legge inn bilde?

Jeg så nettopp bilde på SG :p
Ser veldig lovende ut for øyeblikket :D
 
Jeg legger nå inn et bilde her, så kan de som er nysgjerrige titte og de som ikke vil lar sikkert være. 10 dpo

1t66uu.jpg


Til høyre i morrest, til venstre i kveld. Så får vi se i morgen, hva den sier da.
 
Last edited:
Jeg legger nå inn et bilde her, så kan de som er nysgjerrige titte og de som ikke vil lar sikkert være.

1t66uu.jpg


Til høyre i morrest, til venstre i kveld. Så får vi se i morgen, hva den sier da.

Dette ser lovende ut! [emoji7]
 
Jeg legger nå inn et bilde her, så kan de som er nysgjerrige titte og de som ikke vil lar sikkert være.

1t66uu.jpg


Til høyre i morrest, til venstre i kveld. Så får vi se i morgen, hva den sier da.

Veldig fin :D
 
Jeg legger nå inn et bilde her, så kan de som er nysgjerrige titte og de som ikke vil lar sikkert være.

1t66uu.jpg


Til høyre i morrest, til venstre i kveld. Så får vi se i morgen, hva den sier da.
Se der ja, ser lovende ut dette [emoji7] De der testene trenger vel litt hcg for å få utslag å[emoji4]
 
Åhhhh så spennende!!! Håper og krysser alt jeg har for deg nå :Heartred:Heartred:Heartred
 
Oioioi! Hvisker gratulerer og krysser fingrene for en nydelig test i morgen [emoji173]
 
Har troa jeg altså[emoji7][emoji7] Blir det januar da eller? [emoji173]

Ja, jeg sitter jo her med babyverdenkalkulatoren og drømmer jeg da.........selvfølgelig......HVIS det er noe der, en ekte graviditet, så blir det terminklubb januar ja , samme som du da?

Lov å håpe. Er litt på tuppa nå jeg da, blir det økning mon tro.....? Hvilken av disse ansiktene sitter jeg med da til slutt:smiley-angelic008?
 
Ja, jeg sitter jo her med babyverdenkalkulatoren og drømmer jeg da.........selvfølgelig......HVIS det er noe der, en ekte graviditet, så blir det terminklubb januar ja , samme som du da?

Lov å håpe. Er litt på tuppa nå jeg da, blir det økning mon tro.....? Hvilken av disse ansiktene sitter jeg med da til slutt:smiley-angelic008?
Å ja[emoji173] Januar her ja[emoji4] Åh som jeg håper for deg nå[emoji173]
 
sb52mg.jpg


Innen fristen, litt sterkere i dag. Ikke noe å hoppe i taket for enda, men en start i det minste.

Vi får se hva dagene bringer.
Så fantastisk[emoji7][emoji4]
 
Redigerte teksten over sånn at man kan se samme test etter 4 min, 10 min ( fortsatt innen frist) og 50 min.
 
Magisk [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp