Lykke til Virra!

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
April's første baby er rett rundt hjørnet.​
Virra ligger på sykehuset med svangerskapsforgiftning, og legene regner med KS iløpet av noen timer.​
Masse lykke til Virra!​
For en Valentines gave da!​

Har helt gåsehud jeg! :) Masse lykke til <3 Tenk det, snart får du se skatten din - på tross av at h*n kommer noen uker tidligere enn ønsket. Dette er det beste for dere begge to uansett :) Gleder meg til oppdatering etterhvert :)

Lykke til Virra :)
Det bildet av føttene hennes tidligere glemmer jeg ikke, så hvis det har utviklet seg er det forståelig at de velger å forløse babyen :)

oi så spennende :) tenk at den aller første aprilbabyen kommer allerede nå :) masse masse lykke til :) venter spent på oppdattering :)

Masse lykke til!
Håper alt går så fint som mulig med dem begge to, det er vel enda noen uker igjen til termin!

Når er terminen egentlig?

Masse lykke til!
Håper alt går så fint som mulig med dem begge to, det er vel enda noen uker igjen til termin!

Når er terminen egentlig?
1.april i følge termintråden ;)

Virra har termin 1 eller 2 april, husker ikke helt.
Jeg har ikke hørt om noen andre april babyer heller..

Så bra at terminen ihvertfall var i starten av april da. Jeg fant henne på terminlista når jeg kikket over for andre gang.
Lurer på om jeg har lest en plass at babyen er "ferdig" og bare trenger å vokse og trene lunger fra ca uke 34, håper det er tilfelle så de kan få en finest mulig start :)

Masse lykke til:) kommer til å gå knallbra:)

Back
Topp