Lus

Kengu

Forumet er livet
VIP
Har dere hatt det i hus?
Hvor mange ganger ?
Sa dere fra i bhg/på skole?
Her har vi hatt det engang, vi sa fra på skolen å det var de visst ikke vandt til.
 
Hadde det på minste for 4 mnd siden. Første gang vi har opplevd det.

Sendte da mld til skolen og til sfoen. Er vel det som er regelen? Er jo uansett anonymt. De sender ut en fellesmld med at det er oppdaget ett tilfelle med lus i 1 klasse, eks. Er 5 klasser på hvert trinn da [emoji14]

Ingen som vet hvem av de 130 unga det gjelder da tross alt.
 
Hadde det på minste for 4 mnd siden. Første gang vi har opplevd det.

Sendte da mld til skolen og til sfoen. Er vel det som er regelen? Er jo uansett anonymt. De sender ut en fellesmld med at det er oppdaget ett tilfelle med lus i 1 klasse, eks. Er 5 klasser på hvert trinn da [emoji14]

Ingen som vet hvem av de 130 unga det gjelder da tross alt.
Skolen der kb går fikk visst sjeldem beskjed...
 
Enig men før flaut å ha lus å det henger nok litt igjen
Mulig det ja. Husker min søster hadde lus og da måtte vi alle ta lusekur oppi badekaret. Så vi leka litt i snøen etterpå og ei venninna av hu kom forbi gata. Og jeg ropte at søstra mi hadde lus... Jeg var ikke så gammel altså. Forsto ikke lusegreia da [emoji23] Men søstra mi var forbanna og mamma også haha
 
Frøkna har lus for andre gang nå, de har slitt med det i ca 6 mnd nå på skolen. Frøkna sa selv ifra til læreren at hun hadde fått lus igjen, de har sagt de vil ha beskjed så da sier vi ifra :)
 
Mulig det ja. Husker min søster hadde lus og da måtte vi alle ta lusekur oppi badekaret. Så vi leka litt i snøen etterpå og ei venninna av hu kom forbi gata. Og jeg ropte at søstra mi hadde lus... Jeg var ikke så gammel altså. Forsto ikke lusegreia da [emoji23] Men søstra mi var forbanna og mamma også haha
Ha ha såpass ja
Hadde lus 3 ganger på kort tid jeg da jeg var mindre, etter det fikk jeg forbud mot å låne luer av venner
 
Jepp....

Eneste som slapp unna var frøkna [emoji23]

Storebror og jeg hadde mest, så vi holdt oss hjemme en dag og kuret oss. Sa fra både på min jobb og i bhg. Kunne ikke falt meg inn å ikke si ifra.
 
Eldste har nettopp hatt det for første gang :sour:Jeg tente nesten på huset vårt. Hadde nettopp fått varsel fra skolen.
 
Vi har, bank i bordet, ikke hatt det i hus enda.
 
Aldri vært borti lus. Ikke på mi på sju, eller i hus da jeg var liten.
 
Barna har ikke hatt enda. Men jeg hadde det 7 ganger, fordelt over 2 perioder, på barneskolen. Sa i fra til lærer hver dag, og hun sendte med luse lapp hjem. Men det var alltid noen foreldre som ikke gadd, så jeg fikk det gang på gang.
 
Back
Topp