Lunsj-tips

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Er så matlei og trenger virkelig tips til hva nytt jeg kan finne på til lunsj[emoji4]
 
Matmuffins. :) jeg baker grove bananmuffins (med havregryn og sammalt mel) og strør noen blåbær på. Null sukker.
 
Matmuffins. :) jeg baker grove bananmuffins (med havregryn og sammalt mel) og strør noen blåbær på. Null sukker.

Det hørtes ålreit ut. Kan sikkert hive dem i fryseren og bare putte i matboksen før man drar[emoji2]
 
Det hørtes ålreit ut. Kan sikkert hive dem i fryseren og bare putte i matboksen før man drar[emoji2]

Jepp, pleide å gjøre det for et par år siden. Ferdig tint til lunsj. :)
 
Cottage cheese med bær og melon, havregryns vaffel med vaniljekesam og bær,
 
Matmuffins. :) jeg baker grove bananmuffins (med havregryn og sammalt mel) og strør noen blåbær på. Null sukker.
Matmuffins har jeg lyst å lage men selv om jeg ikke er kvalm fra før så blir jeg det av tanken på bananmuffins....
(null sukker men mye fruktsukker, banan er ikke egentlig veldig sunt)
 
Når jeg er hjemme lager jeg av og til mini-wok. Kutter opp skinkepålegg og gulrot og evt andre grønnsaker jeg har lyst op og slenger i woken eller stekepanne med olje og krydder (jeg liker "grillkrydder" på dette) koker eggnudler som jeg rører oppi når de er klare.

Enkelt og godt.
 
Når jeg er hjemme lager jeg av og til mini-wok. Kutter opp skinkepålegg og gulrot og evt andre grønnsaker jeg har lyst op og slenger i woken eller stekepanne med olje og krydder (jeg liker "grillkrydder" på dette) koker eggnudler som jeg rører oppi når de er klare.

Enkelt og godt.

Så lurt[emoji2] sikkert godt i matboksen og dette.
 
Vi har Micro på jobb så av og til lager jeg ostesmørbrød der.
 
Back
Topp