Lunsj på jobb

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva spiser dere på jobben?[emoji2]
Matpakke? Smører dere mat på jobb? Kantine? Narvesen?
 
Knekkebrød med hvitløksost
Proteinpudding
Salat.

Kan kjøpe i en kantine, men fordi vi har alarmer, fungerer det best med mst hjemmefra
 
Som regel matpakke, skive med ost og kylling, en frukt og vann.
Har jeg laga salat, tar jeg det med da :D
 
Helst middagsrester, men samboer her er flink til å tømme alt etter middag [emoji849] selv om jeg lager masse ekstra for å ha til lunsj [emoji87] har en "innvandrerbutikk" og en vanlig butikkjede rett ved jobben, så pleier å handle inn litt derfra å ha i kjøleskapet på jobb, ost og knekkebrød + avocado, youghurter osv [emoji5]
 
Lager niste dagen i forveien, både til meg og mannen, noen ganger er det rester fra middagen men aldri brødmat.
 
varierer mellom knekkebrød med div. pålegg, salat, brødskrive m'makrell i tomat. og kantine mat. Har perioder hvor jeg lager kjøleskapsgrøt ofte.
Men å spise i kantina blir fort dyrt i lengden, samt at de tar ferie på andre tidspunkter enn meg.
 
Jeg har knekkebrød, kalkunskinke, Philadelphia ost, yoghurt, korn, frukt, bær, kesam og grønt på jobb (ikke alltid alt liggende samtidig). Jeg er fryktelig matlei og dårlig matlyst fortiden så da blir det frukt og bær og evt yoghurt/kesam/proteinpudding.
 
På jobben har de 4 måltid.

Frokost - Ei grov skive med jordbærsyltetøy tok jeg i dag og halvt glass melk.
Mellom - Ei halv pære
Middag - (som blir mer lunsj for min del) En liten potet og ei lits skive svinestek med brun saus.
Mellom - Et hjerte av tørr vaffel.

Får hvertfall spist ofte nok ser jeg [emoji23]
 
Back
Topp