Lulusens dagbok

121516

Betatt av forumet
Hei jenter! Er ny her på forumet og gleder meg til å bli kjent med dere! Er ikke helt inn i alt her, men begynner med en dagbok tråd :)

Jeg har en sønn på straks 2 og ble gravid i desember, men mistet dessverre i februar i uke 10. Testet positivt igjen 28.mai og er idag 4+5, termin 8.februar.

Merker jeg er mer trøtt og er litt kvalm hele tiden nå og det er jeg egentlig sjeleglad for fordi da føler jeg at det kanskje kan gå bra denne gangen (hadde få svangerskapssymptomer da jeg mistet). Tenkte å ta en ny cb digital på lørdag for å se om HCG stiger.
 
Takk! :) gratulerer selv!

Har både morgenkvalme og kveldskvalme nå.. Veldig likt mitt første svangerskap med sønnen min hittil, føler på meg at jeg skal få gutt nr.2 <3 fikk tidlig magefølelse på kjønn forrige gang og, og kalte babyen "han" med en gang :)
 
Takk! :) gratulerer selv!

Har både morgenkvalme og kveldskvalme nå.. Veldig likt mitt første svangerskap med sønnen min hittil, føler på meg at jeg skal få gutt nr.2 <3 fikk tidlig magefølelse på kjønn forrige gang og, og kalte babyen "han" med en gang :)
Ja, blir spennende å se om det blir en gutt til da:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her må jeg følge med! Samme termin og bor i samme område ;)
 
Jeg jobber for hardt om dagen, samvittigheten gnager for den lille.. Har en jobb som er stressende og hektisk, det er vanskelig å ta hensyn til meg selv.. Heldigvis snart 5 uker ferie å slappe av på!
 
5+2: kvalm, men ikke så ille at jeg må kaste opp heldigvis. Fått kviser :( humørsvingninger, trøtt, kjenner murringer i livmora og mistet fullstendig lysten på sjokolade. :p
 
Det hjelper å spise noe salt for kvalmen. Jeg har med ritz-kjeks i veska, så er det bare å spise noen sånne når kvalmen bølger opp ;)
 
Takk for tipset Follo_feb! Skal prøve meg på det jeg og, for idag har virkelig kvalmen vært ekstrem! Har vært på stranda hele dagen, var deilig det, men lå å kjente på noen skikkelige kvalmebølger hele dagen.

Er det noen som begynner å merke noen graviditetslyster om dagen? Jeg fikk veldig lyst på fårikål igår faktisk! :D Og idag har jeg spist knekkebrød med kaviar og melk til. Aldri drukket melk i hele mitt liv og kaviar er ikke spesielt godt alene ellers :p
 
5+4: hard start på dagen med oppkast for første gang. Sønnen min på 2 skjønte ikke hvorfor mamma var så dårlig, etterpå gikk han og latet som han kastet opp han og! Håper ikke han gjør det i barnehagen idag.. :p
 
Haha! Får håpe han begynner å tenke på noe annet i barnehagen.

Synd med kvalmen da, sender litt sympati til deg :(
 
Idag har jeg bestilt tidlig ultralyd til neste torsdag! Da er jeg 6+6, håper virkelig jeg får se et bankende hjerte denne gangen <3
 
Humøret går opp og ned om dagen.. Det har vært mindre kvalme de siste to dagene og det liker jeg ikke for da føles det ut som ikke dette går bra. Men heldigvis innimellom kommer det en kvalmebølge og humøret stiger. Kjenner jeg trenger å komme meg på tidlig ultralyd for å vite om det er liv.. 7 dager igjen.
 
Heldiggris med bare 7 dager igjen! Nå angrer jeg på at vi la det til uke 12 :p
 
Back
Topp