Lugging og slåing

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Får starte en ny tråd å prøve få opp aktiviteten her ute [emoji85]
Hvor mange av småttlingene har begynt å slå og lugge? Tuva er blitt fæl til dette og ler bare når jeg sier nei og tar "den strenge tonen" veldig frustrerende [emoji30] Hvertfall når d ikke funker [emoji52]Tips råd?
 
Ville prøvd avledning. De er gjerne i en fase der de tester ut om de får samme reaksjon ved å repetere det de gjør. Si nei og vær bestemt, om hun fortsetter så få henne over på noe annet :)
 
Ville prøvd avledning. De er gjerne i en fase der de tester ut om de får samme reaksjon ved å repetere det de gjør. Si nei og vær bestemt, om hun fortsetter så få henne over på noe annet :)

Da gjor jeg rett i alle fall [emoji87] Hu gjentok og gjentok i ste, så da flytta jeg oppmerksomheten hennes bort [emoji1]
 
  • Liker
Reactions: BMC
Herman har hatt noen luggeperioder, da har jeg gått med buff noen dager, og når jeg tar den av så er det liksom glemt :p
 
Her skal det startes ny bedrift: lilles hårfjerningssalong. Han elsker å nappe i skjegget til pappaen og tar gjerne tak i håret mitt også.
 
M er ram hu og! Eller, har vært.
Tar bort hånda hennes og sier bestemt "Nei, ikke slå. Det gjør vondt. Vi må kose!" Så stryker vi på kinnet mitt/til storebror/den som blir slått med hånda hennes, mens vi sier "Åh, så kooos". Virker som det har fungert [emoji3]
 
M er ram hu og! Eller, har vært.
Tar bort hånda hennes og sier bestemt "Nei, ikke slå. Det gjør vondt. Vi må kose!" Så stryker vi på kinnet mitt/til storebror/den som blir slått med hånda hennes, mens vi sier "Åh, så kooos". Virker som det har fungert [emoji3]

Så bra d har funka [emoji5] Har IKKE funka her [emoji51][emoji23]
 
Back
Topp