Luft i magen

annies

Blir kjent med forumet
Jeg har en baby med mye luft i magen, men aner ikke om det er mer enn normalt. Hun promper MASSE og det kommer ofte litt bæsj samtidig som hun promper. Det er alltid bæsj i bleien når jeg skifter på henne. Hun har ofte luftsmerter også, og gråter mange ganger om dagen og natten pga dette. Når hun bæsjer kommer det en skikkelig eksplosjonslyd [emoji85] Men hun sliter altså ikke med å få ut luften/bæsjen, det er bare det at det skjer omtrent hele tiden. Tenker litt på om jeg har overproduksjon, jeg bruker brystskjold og det kommer masse melk slik at vi ofte må stoppe ammingen og ta pause. Men jeg har ikke spreng i puppene, kan det likevel være overproduksjon?
 
Jenta mi er akkurat slik hun også. Er en splæsj med bæsj i hver eneste bleie og to til tre skikkelig ekplosjons bleier i løpet av dagen.

Jeg full ammer og bruker ikke skjold. Men vet ikke om man kan ha overproduksjon uten å ha spreng.
 
Jenta mi er akkurat slik hun også. Er en splæsj med bæsj i hver eneste bleie og to til tre skikkelig ekplosjons bleier i løpet av dagen.

Jeg full ammer og bruker ikke skjold. Men vet ikke om man kan ha overproduksjon uten å ha spreng.

Da er det vel ikke noe unormalt med bæsjingen i hvert fall :)
 
Samme greie her. Men jeg overproduserte med første mann så i de grader at jeg tenker det er samme problem nå. Lille jenta mi liker å tømme et helt bryst før hun gir seg. Og da blir jo det ikke mindre melk. Prøvd å fordele det på begge brystene når hun er sulten. Men da går jeg med mega spreng på begge sider til neste gang hun skal amme. Så for å holde ut så pumper jeg og fryser melken. Men når den skal brukes er jo et annet spørsmål
 
Samme greie her. Men jeg overproduserte med første mann så i de grader at jeg tenker det er samme problem nå. Lille jenta mi liker å tømme et helt bryst før hun gir seg. Og da blir jo det ikke mindre melk. Prøvd å fordele det på begge brystene når hun er sulten. Men da går jeg med mega spreng på begge sider til neste gang hun skal amme. Så for å holde ut så pumper jeg og fryser melken. Men når den skal brukes er jo et annet spørsmål

Med nr1. Pumpet jeg stadig vekk for å ha et lager, for veit æ ha om det jeg skulle bort eller hm plutselig ikke ville ha pupp men flaske ol. Men ble aldrig brukt for jeg pumpet jo alltid ferskt til jeg skulle bort osv ;p
Verste er at jeg gjør samme nå, men får prøve å gi matingen til får når hm ønsker og huske å bruke melken i matprøver når den tid kommer
 
Samme greie her. Men jeg overproduserte med første mann så i de grader at jeg tenker det er samme problem nå. Lille jenta mi liker å tømme et helt bryst før hun gir seg. Og da blir jo det ikke mindre melk. Prøvd å fordele det på begge brystene når hun er sulten. Men da går jeg med mega spreng på begge sider til neste gang hun skal amme. Så for å holde ut så pumper jeg og fryser melken. Men når den skal brukes er jo et annet spørsmål

Hva med å donere til din nærmeste melkebank? :)
 
Back
Topp