LOL

Driver å googler kjerringråd å sånn om dagene, og dette er det morsomste jeg har lest ang sex for å sette igang fødsel. Vis vedlegget 269527

Tror dere virkelig det er noen som tror dette? Ler meg ihjel [emoji85]

Ånei! Ikke legg ut sånt når jeg er trøtt! Jeg trodde på det et øyeblikk!

Tror jeg aldri har rødmet av skam hjemme alene i min egen stue før. [emoji23][emoji23][emoji23] Og det værste av alt; jeg delte det med dere etterpå. [emoji23]
 
Måtte finne denne tråden nå. For andre interesserte er den her. Og må bare si at dette virker som et nettroll. Ingen kan da vel ha gått gjennom et svangerskap, og likevel gått glipp av så elementær kunnskap om sin egen kropp?

(Ja, jeg vet jeg trodde på det et øyeblikk isted, men jeg er trøtt, ikke dum. [emoji23])
 
Herregud. Jeg døde akkurat litt. [emoji23][emoji23]
0fcd867548a4587061593816fd13e5d3.jpg
 
Driver å googler kjerringråd å sånn om dagene, og dette er det morsomste jeg har lest ang sex for å sette igang fødsel. Vis vedlegget 269527

Tror dere virkelig det er noen som tror dette? Ler meg ihjel [emoji85]
Noen trenger å fortelle denne personen at etter at vannet har gått, og babyen er på vei ut, så er det ikke lenger behov for å prøve kjerringråd for å få i gang fødsel:hilarious:
 
Mannen stod å laget kaffe i dag og jeg merket at toppen min var våt, mens Jeg laget melkeflaske med lettmelk til storebror. Sa til mannen jeg lekker visst melk. Han ble litt forundra siden jeg er gravid fortsatt. Så spurte han kan jeg få litt melk.
Morsmelk eller vanlig melk sier jeg?
Han ble litt overrumplet og fikk fram vanlig melk. Ka trudde du. Han skulle ha en skvett i kaffen [emoji4]

Ikke at det høres så morsomt ut, men hele situasjonen var egentlig morsom [emoji12]
 
Mannen stod å laget kaffe i dag og jeg merket at toppen min var våt, mens Jeg laget melkeflaske med lettmelk til storebror. Sa til mannen jeg lekker visst melk. Han ble litt forundra siden jeg er gravid fortsatt. Så spurte han kan jeg få litt melk.
Morsmelk eller vanlig melk sier jeg?
Han ble litt overrumplet og fikk fram vanlig melk. Ka trudde du. Han skulle ha en skvett i kaffen [emoji4]

Ikke at det høres så morsomt ut, men hele situasjonen var egentlig morsom [emoji12]
Neste gang slenger du bare frem puppen! :D
 
Driver å googler kjerringråd å sånn om dagene, og dette er det morsomste jeg har lest ang sex for å sette igang fødsel. Vis vedlegget 269527

Tror dere virkelig det er noen som tror dette? Ler meg ihjel [emoji85]

Ja, altså ...det var jo noen her som trodde at man kunne bli gravid med en annen kvinnes egg hvis en mann først hadde sex med en dame som ble gravid og så skulle liksom den dama han hadde sex med dagen etterpå ha blitt gravid i stedet fordi han hadde tatt med seg den andre damens egg inn i henne. Jeg mener, folk ekke sanne, så de tror vel på ALT!
 
Back
Topp