• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

Lokaler til leie Rolvsøy eller Greåker?

En tråd i 'Generelt' startet av Nøtteknekkern, 9 Jan 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. LilleOoops Forumet er livet

Noen som vet om noen,fant Sarpsborg roklubb (dyyyyyyyyyyyrt) også fant jeg Mohairgården,og annet lokale.Men,fant ingen priser.
    Så,noen herfra som har peiling? [:D]
    Folkketshus var det,men det var jo svindyrt [X(]

Er til dåp ja [:D]

2. Frk KabelSatan Elsker forumet

Til dåp eller? [:)]

3. LilleOoops Forumet er livet

ORIGINAL: YsePyse

Til dåp eller? [:)]

Ja,hehe.Det glemte jeg å si [8D]

4. furufrua Forumet er livet

Har jo Kirkestuen da,men det er jo på Lisleby:)
    Odd Fellow er på Rolvsøy.

VAr de jeg kom på i farten=/

5. LilleOoops Forumet er livet

Hehe,takk [:D]

6. Frk KabelSatan Elsker forumet

ORIGINAL: Sandradee*

Har jo Kirkestuen da,men det er jo på Lisleby:)
    Odd Fellow er på Rolvsøy.

VAr de jeg kom på i farten=/

Der hadde vi dåpen vår! [:D][:D] Pefekt for oss som brukte kirken rett over gata![8D]

Var det jeg skulle foreslå altså! Hehe..

7. LilleOoops Forumet er livet

Takk,takk jenter [:D]
    Nei,jeg får ta også ringe litt i morgen,hehe.
    Ser de leier ut musikkhuset på Greåker....Det er jo rett over brua bare [:D]

8. Frk KabelSatan Elsker forumet

Hvilken kirke skal dere bruke?

9. LilleOoops Forumet er livet

ORIGINAL: YsePyse

Hvilken kirke skal dere bruke?

Vi tar Rolvsøy....Er den vi hører til [:)]

10. Caroliine Forelsket i forumet

Jeg skal i dåp neste søndag, da skal selskapet være i Hafslundsøy kirke. De har visst et fint lokale der. Tror det bare koster 500kr eller noe?! Ellers har vi hotellet på Grålum, eller Hygga som også er på Grålum :)

11. *pilutta* Elsker forumet

Det er Helsehuset på Rolvsøy. Det ligger rett ved Rolvsøy kirke, og så har du Lionshuset som ligger rett ved rådhuset på Rolvsøy[:)]

12. LilleOoops Forumet er livet

ORIGINAL: *pilutta*

Det er Helsehuset på Rolvsøy. Det ligger rett ved Rolvsøy kirke, og så har du Lionshuset som ligger rett ved rådhuset på Rolvsøy[:)]

Ohh,det hadde jo vært KNALL.

Hvem er det som leier ut helsehuset da? Kommunen eller?
    Takker,skal sjekke det ut,kjekt å ha det nært,hehe.

13. LilleOoops Forumet er livet

ORIGINAL: Caroliine

Jeg skal i dåp neste søndag, da skal selskapet være i Hafslundsøy kirke. De har visst et fint lokale der. Tror det bare koster 500kr eller noe?! Ellers har vi hotellet på Grålum, eller Hygga som også er på Grålum :)

Tenker du på quality?
    Det blir nok sikkert hakket dyrt,hehe [8D]

14. furufrua Forumet er livet

De leier ut noen lokaler i Rolvsøy Rpdhus også..
    Gjorde det før i allefall,for har vært i konf. der :)

15. Caroliine Forelsket i forumet

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: Caroliine

Tenker du på quality?
    Det blir nok sikkert hakket dyrt,hehe [8D]

Ja, det er sikkert ille dyrt [:D]

16. kristine80 Elsker forumet

Har vel Solheimen også.. tror det er det det heter.. Ligger langs Rolvsøyveien. Ikke så langt fra Østfoldhallen

17. *Lillemas* Forelsket i forumet

Vi leide Rosenlund grendehus, utrolig fint og billig[:D] men det er jo nesten Lisleby det også...

Del denne siden