Lizzed dagbok

39 uker på vei! Idag er siste mulighet for en marsbaby :p Ikke det jeg satser på.. 10 dager til termin :) Tiden har gått fort synes jeg! :) Alt er bra med mini, han sparker og koser seg inni magen! Den siste uka har vært knalltøff med sjukdom, men har blitt kvitt feberen og hodepina, så formen er bedre selv om jeg hoster endel fortsatt.. stemmen er også delvis kommet tilbake :)

Fredag var jeg hos jordmor (uten stemme pg hviskende), men alt var bra. Hun mener at gutten ligger på gjennomsnittet ang vekt og størrelse :) Håper på det :) Puls og blodtrykk og mål er helt perfekt!

Igår hadde jeg endelig litt energi igjen og det ble en full dag med hagearbeid. Fikk fylt opp en stor henger med hageavfall, og vi fikk tømt den på kvelden samt kjøpt inn endel utstyr til rivinga i kjellern.. sambo er hjempeflink og står virkelig på! <3<3 Han gleder seg masse til gutten vår kommer :-D

Påskeferien blir tilbragt hjemme med endel jobbing, men også litt kos.. prøve å komme oss på noen turer hvis formen er god! Været er foreløpig over all forventning, håper det fortsetter når sambo får fri :) Ha en super dag alle!
 
40+0
3 dager til termin! Føler at babyene kommer som perler på en snor her inne - også de som har termin samme dag som meg! Men her skjer det fint lite! Innen 14 dager har vi nok gutten vår her, men håper han kommer ila uka! Gleder meg enormt!

Formen og kroppen er fortsatt bedre - litt kvalme periodvis, men det takler jeg! Jeg har revet og bært og stått på, så sambo er helt overraska! Men klarer ikke sitte i ro - da går tiden så sakte! Sover godt om natta også :) Alt er klart til prinsen vår kommer :-D
 
Back
Topp