LizRachel sin dagbok

God helg fininger ❤️
 
Så herlig at hun sover gjennom natten [emoji120] Gleder meg til de tider ja! her er det amming med 3-4 timer imellom hele døgnet.

Jeg kan ikke amme så er nok litt lettere å få inn rutiner med mme. Denne uken har hun sovet 6-7 timer sammenhengende om natten så krysser fingrene for at det fortsetter [emoji120]
 
Så vel fortjent da :D nyt!;)

Kjipt når de har stengt når en har tenkt seg dit! [emoji14]
Krysser fingrene for at hun går fint opp og følger sin kurve :happy:

God helg og nyt friuka sammen med mannen!
God helg til dere også [emoji1] og krysser fingrene for at snøen holder seg borte for godt nå! Vil ha vår! [emoji28]
 
Jeg kan ikke amme så er nok litt lettere å få inn rutiner med mme. Denne uken har hun sovet 6-7 timer sammenhengende om natten så krysser fingrene for at det fortsetter [emoji120]
Så herlig med så mange sammenhengende timer med søvn [emoji7] Vi er egentlig ganske heldige med frøkna, hun er veldig grei å amme om natta og sovner fort når hun er ferdig [emoji4]
 
Enig! Tok på sommerdekk idag og leter etter påskeliljer ute.. desperat ?:p
Hihi, føler det samme her. Sommerdekkene skal ikke på helt enda, samboer skal til sirdalen i morgen [emoji849] han og resten av familien er snowboard fantaster [emoji38]
 
Ser forresten at du venter på å kunne bruke ergobaby selen - kan anbefale å bruke elastisk sjal først. Jeg har Ergobaby Aura som er veldig behagelig mens jeg venter på å kunne bruke Ergo Omni selen. Hun er 5kg i dag og syns fremdeles hun drukner litt i den [emoji5]
 
Ser forresten at du venter på å kunne bruke ergobaby selen - kan anbefale å bruke elastisk sjal først. Jeg har Ergobaby Aura som er veldig behagelig mens jeg venter på å kunne bruke Ergo Omni selen. Hun er 5kg i dag og syns fremdeles hun drukner litt i den [emoji5]

Vi gikk til innkjøp av caboo close her om dagen faktisk (tilbud på barnas hus [emoji38]) - den er helt fantastisk og har vært en livredder til tider! Har ikke fått veid henne på helsestasjonen på en stund, kun her hjemme- vi tror hun er rundt 3.5/ 3.6 kg nå. Så hun legger heldigvis godt på seg [emoji846]
 
Hihi, føler det samme her. Sommerdekkene skal ikke på helt enda, samboer skal til sirdalen i morgen [emoji849] han og resten av familien er snowboard fantaster [emoji38]
Åh den basillen har ikke kommet innom meg i oppveksten. Heldigvis, hadde sikkert brukket det meste :hilarious:
 
Skulle ikke dere veie denne uken ? :happy:
 
Skulle ikke dere veie denne uken ? :happy:
Skulle egentlig veid i går, men rakk ikke innom. Samboer måtte innom jobben på ett møte hele dagen i dag, og vi har kun 1 bil - så skal ta det i morgen er planen! [emoji28]
Skal også spørre om råd vedr. ammingen også, så utrolig fortvilende når mini kaver sånn ved puppen. Jeg mener selv det er pga trøske og vil ha behandling for både meg og frøkna, selv om hun ikke viser noen tegn. Hs mente det kun var nødvendig med canesten på mine bryster, men nå har jeg smørt i 2-3 uker uten bedring [emoji53]
 
Skulle egentlig veid i går, men rakk ikke innom. Samboer måtte innom jobben på ett møte hele dagen i dag, og vi har kun 1 bil - så skal ta det i morgen er planen! [emoji28]
Skal også spørre om råd vedr. ammingen også, så utrolig fortvilende når mini kaver sånn ved puppen. Jeg mener selv det er pga trøske og vil ha behandling for både meg og frøkna, selv om hun ikke viser noen tegn. Hs mente det kun var nødvendig med canesten på mine bryster, men nå har jeg smørt i 2-3 uker uten bedring [emoji53]
Så kjedelig når hun kaver v puppen.. Men har du sopp må dere begge behandles mener jeg[emoji52] Kanskje fastlegen kan ordne resept til frøkna[emoji4]
 
Skulle egentlig veid i går, men rakk ikke innom. Samboer måtte innom jobben på ett møte hele dagen i dag, og vi har kun 1 bil - så skal ta det i morgen er planen! [emoji28]
Skal også spørre om råd vedr. ammingen også, så utrolig fortvilende når mini kaver sånn ved puppen. Jeg mener selv det er pga trøske og vil ha behandling for både meg og frøkna, selv om hun ikke viser noen tegn. Hs mente det kun var nødvendig med canesten på mine bryster, men nå har jeg smørt i 2-3 uker uten bedring [emoji53]
Åh, da forstår jeg. :happy: spennende med vekten.

Ja, da hadde jeg krevd behandling for lille også. Det burde vært effekt til nå:confused:
 
Så kjedelig når hun kaver v puppen.. Men har du sopp må dere begge behandles mener jeg[emoji52] Kanskje fastlegen kan ordne resept til frøkna[emoji4]
Jeg har blitt flinkere til å håndpumpe litt før jeg ammer nå i dag, samt tilbakelent ammestilling - det hjelper masse på min sterke utdrivning som frøkna slet med stakkar. Så håper virkelig det går seg litt mer til fremover.

Skal ringe fast legen imorgen å ordne med resept til vesla; lei av å gå så lenge med denne soppen nå. Bruker jo en liten formue på amme innlegg også [emoji18]
 
Åh, da forstår jeg. :happy: spennende med vekten.

Ja, da hadde jeg krevd behandling for lille også. Det burde vært effekt til nå:confused:
Veide henne på hs i dag, og hun er nå 3545g. Helt innforbi normalen på grafen heldigvis. Skulle nok gjerne sett at hun hadde godt opp enda mer, men slipper heldigvis å supplere med mme.

Skal ringe fastlegen i morgen, nok er nok nå ja! [emoji846]
 
Så bra du har funnet noe som funker for å dempe litt for den sterke utdrivningen! Da blir jo ammingen så mye koseligere :)

Har du vurdert vaskbare ammeinnlegg forresten?
 
Jeg har blitt flinkere til å håndpumpe litt før jeg ammer nå i dag, samt tilbakelent ammestilling - det hjelper masse på min sterke utdrivning som frøkna slet med stakkar. Så håper virkelig det går seg litt mer til fremover.

Skal ringe fast legen imorgen å ordne med resept til vesla; lei av å gå så lenge med denne soppen nå. Bruker jo en liten formue på amme innlegg også [emoji18]
Lurt å fikse resept[emoji16][emoji106]
Går en del på ammeinnlegg her også[emoji85] Hver gang jeg ammer så renner melka fra den puppen hun ikke spiser fra[emoji23][emoji23]

Håndmelking er gull[emoji7][emoji7][emoji106] Håper dere slipper noe mer ammestyr nå[emoji173][emoji173]
 
Så bra du har funnet noe som funker for å dempe litt for den sterke utdrivningen! Da blir jo ammingen så mye koseligere :)

Har du vurdert vaskbare ammeinnlegg forresten?

Jeg har tenkt på å gå til innkjøp av vaskbare innlegg ja, sikkert bedre for miljøet også! Har forsøkt å finne i butikkene her, men må nok bestille fra nettet. Venter på tilbud fra komplett apotek [emoji6]
Hvor mange innlegg anbefaler du? 4 par kanskje eller noe i den duren?
 
Lurt å fikse resept[emoji16][emoji106]
Går en del på ammeinnlegg her også[emoji85] Hver gang jeg ammer så renner melka fra den puppen hun ikke spiser fra[emoji23][emoji23]

Håndmelking er gull[emoji7][emoji7][emoji106] Håper dere slipper noe mer ammestyr nå[emoji173][emoji173]

Haha, helt likt her også, melka renner fra den puppen hun ikke spiser fra [emoji38]
Har heldigvis ingen lekkasje utenom ammingen da.

Veldig glad for at jeg har fått teken på håndmelking ja, greit å få bort den verste sprengen [emoji28]
 
Back
Topp