Livet med barn...

Millyn

Betatt av forumet
Maiblomstene 2017
Ble livet med barn slik dere hadde forestilt dere på forhånd? Hva er eventuelt bedre / dårligere? :)
 
Har vært mamma i snart fire år. Mye er som jeg hadde forestilt meg. Men hadde trodd jeg skulle føle meg mer voksen. Synes det er rart at jeg er mamma og at datteren min ser på meg som jeg så på min mor.

:laughing025
 
Vært mamma i 7 år. Har vært akkurat som jeg forestilte meg. Først nå når eldste er så stor, og ikke like avhengig av meg merker jeg at denne fasen hadde jeg ikke tenkt over.. Kan også bli oppgitt når han begynner å argumentere mot meg og ikke vil finne på ting sammen med meg. Vi har vært veldig close hele tiden, nå føler jeg meg av og til ubrukelige/ikke god nok da han bare vil være med venner.. vet det er veldig positivt, og at det hører med, men hadde bare tenkt over de første 5 årene tror jeg :p
Godt jeg har en baby å ta meg av, ellers hadde jeg blitt sprø av å ikke ha noe å gjøre.
 
Ble mye kjekkere enn jeg hadde forestilt meg! Vært mamma i nesten 7 år nå! :)
Og jeg skal ha flere!! :D Garantert. Gøyeste i verden er å være mamma!
 
Har vært mamma i snart fire år. Mye er som jeg hadde forestilt meg. Men hadde trodd jeg skulle føle meg mer voksen. Synes det er rart at jeg er mamma og at datteren min ser på meg som jeg så på min mor.

:laughing025

Samme her! 28 år,fast jobb,samboer og ett barn men føler meg ikke voksen uansett Mon tro hva som skal til for å få den følelsen? Jaja,så lenge man har det bra så er jo det det viktigste
 
Har vært mamma i snart fire år. Mye er som jeg hadde forestilt meg. Men hadde trodd jeg skulle føle meg mer voksen. Synes det er rart at jeg er mamma og at datteren min ser på meg som jeg så på min mor.

:laughing025

Haha, kjenner til følelsen. Blir aldri voksen jeg :p
 
Har vært mamma i snart fire år. Mye er som jeg hadde forestilt meg. Men hadde trodd jeg skulle føle meg mer voksen. Synes det er rart at jeg er mamma og at datteren min ser på meg som jeg så på min mor.

:laughing025
Samme her, to barn (2år og 7mnd gamle) og jeg føler meg ikke voksen :p
 
Samme her! 28 år,fast jobb,samboer og ett barn men føler meg ikke voksen uansett Mon tro hva som skal til for å få den følelsen? Jaja,så lenge man har det bra så er jo det det viktigste
Haha, kjenner til følelsen. Blir aldri voksen jeg :p
Samme her, to barn (2år og 7mnd gamle) og jeg føler meg ikke voksen :p
Lurer på om våre foreldre hadde det likedan :) Mamma var jo bare 20 år da hun fikk første barn. Jeg var 32 :)
Eller så er det dagens «unge» som nekter å bli voksne. Synes det er helt greit å føle meg ung og barnslig i en alder av 36 år, så lenge barna ser på en som en trygg og god forelder.
 
Lurer på om våre foreldre hadde det likedan :) Mamma var jo bare 20 år da hun fikk første barn. Jeg var 32 :)
Eller så er det dagens «unge» som nekter å bli voksne. Synes det er helt greit å føle meg ung og barnslig i en alder av 36 år, så lenge barna ser på en som en trygg og god forelder.

Tror ikke det er uvanlig, egentlig :p
Og tror ikke det er dumt å føle seg ung og barnslig, heller!
Jeg er jo selv veldig ung, bare 24 år.
Men har jo det meste som voksne har, som barn, stort hus og bil og alt det der :p
Men er morsomt for barna at man er litt ung i sjela tror jeg!
 
Tror ikke det er uvanlig, egentlig :p
Og tror ikke det er dumt å føle seg ung og barnslig, heller!
Jeg er jo selv veldig ung, bare 24 år.
Men har jo det meste som voksne har, som barn, stort hus og bil og alt det der :p
Men er morsomt for barna at man er litt ung i sjela tror jeg!
Ja, det tenker jeg også. Jeg husker jo selvfølgelig ikke så mye fra da jeg var veldig liten, men tror nok helt sikkert at jeg og samboeren leker og tuller mye mer med datteren vår enn hva våre foreldre gjorde med oss.
 
Ja, det tenker jeg også. Jeg husker jo selvfølgelig ikke så mye fra da jeg var veldig liten, men tror nok helt sikkert at jeg og samboeren leker og tuller mye mer med datteren vår enn hva våre foreldre gjorde med oss.

Det kan være :) Kommer kanskje an på personligheten til foreldrene og. Noen er vel mer tullete enn andre! :D
 
Ble mye bedre! Og det sier en del - jeg har gledet meg til å bli mamma hele livet. Tror det er samarbeidet mellom meg og mannen som utgjør den største forskjellen. Vi utfyller hverandre på en god måte. Og så er det det med å dele: Gleden blir dobbelt så stor mens sorgene halveres.
 
Nei.. Elsker å være mamma men føler jeg aldri stekker til så mye jeg selv ønsker og at jeg feiler titt og ofte.
Trodde barna ville ha familie rundt seg men livet har endret seg med sykdommer, alkolisme og fra flyttinger.
 
Ble livet med barn slik dere hadde forestilt dere på forhånd? Hva er eventuelt bedre / dårligere? :)
Hadde allerede testet det ut litt pga bonusbarna :) Jeg har blitt en mye roligere type, og har mer tålmodighet enn jeg hadde trodd jeg kom til å få. Er mest overrasket over hvor utrolig lite tid jeg har til meg selv.. Og hvor lite det plager meg foreløbig :)
 
Det var dette med å føle seg voksen da. :hilarious:
Straks 29år og to jenter på 5mndr og 3 år.. Det er mye tull, tøys og fanterier :p
 
Back
Topp