Liv i uke 25

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Hei.

Jeg er i dag 25+2, og enkelte dager føler jeg nesten ikke liv fra babyen, mens andre dager føler jeg masse! Det virker som om jeg føler mindre liv de dagene jeg har vært mer aktiv. Er dette noe å bekymre seg for? Blir liksom til at jeg går å tenker på det hele tiden!
 
Hei:)

Alle barn har forskjellige bevegelse mønster. Hvis du er veldig aktiv legger en ikke så godt merke til at barnet bevege seg, samt at mange barn i magen blir dysset i søvn når mor er veldig aktiv og derfor sover. Samt at bevegelse også kommer an på hvordan barnet ligger i magen, sparker den innover merker du det ikke like godt. er du bekymret legg deg ned, legg bort mobilen drikk noe klart og kjenn etter.

Du skal sammenligne aktivitet i magen med ditt eget svangerskap, så er den mye rolig på dagen og aktiv på kvelden og plutselig ikke er aktiv på kvelden er det avvik og du kan kontakte sykehuset. Når det kommer til bekymring mot lite eller avtagende liv ring alltid sykehuset, mye bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Forstår godt at du tenker på dette:)

Masse lykke til videre i svangerskapet!
 
Back
Topp