Litt lei meg nå...

mrs.butterfly

April 2013s godhjerta
Hvis dette stemmer...
med EL tester så får jeg opp kryss på cd17, men uten så flytter krysset seg til cd30 [emoji33][emoji30] og da er det ikke fast en gang!
Trodde jo EL da var på cd17... så ikke lagt inn aksjer etter det....
Nå kan det se ut som om jeg får tidenes lengste syklus.... [emoji27]
667d03def44b72b3be5762393e1ea446.png
2bfea35dbf6dcedfc1e62461c8e070e9.png
 
Hvis dette stemmer...
med EL tester så får jeg opp kryss på cd17, men uten så flytter krysset seg til cd30 [emoji33][emoji30] og da er det ikke fast en gang!
Trodde jo EL da var på cd17... så ikke lagt inn aksjer etter det....
Nå kan det se ut som om jeg får tidenes lengste syklus.... [emoji27]
667d03def44b72b3be5762393e1ea446.png
2bfea35dbf6dcedfc1e62461c8e070e9.png

Lang syklus er noe dritt!!!! Men hvorfor tok du bort el testene? Var ikke de positive og påviste at el nærmet seg?
Hvordan går det med deg nå da, fant du ut av det?

Klem
 
Lang syklus er noe dritt!!!! Men hvorfor tok du bort el testene? Var ikke de positive og påviste at el nærmet seg?
Hvordan går det med deg nå da, fant du ut av det?

Klem

Tok de bort for å se hva ff sa da... bruker også natural cycles og som flyttet EL fra dag 17 til 30....
Jo første elteSt var positiv, så negativ og så poSitiv igjen. Testet ikke mer etter siste poSitive...

TR kom for 4 dager siden...

Vet ikke helt hva som stemte forrige pp altså...
 
Tok de bort for å se hva ff sa da... bruker også natural cycles og som flyttet EL fra dag 17 til 30....
Jo første elteSt var positiv, så negativ og så poSitiv igjen. Testet ikke mer etter siste poSitive...

TR kom for 4 dager siden...

Vet ikke helt hva som stemte forrige pp altså...

Hvor lang ble syklusen din denne gangen da? Jeg har lest at de fleste kan oppleve en syklus hvor el uteblir.. at det ikke er så uvanlig. kan jo hende det har skjedd denne gangen da.. for du pleier å ha stabil syklus ?
 
Hvor lang ble syklusen din denne gangen da? Jeg har lest at de fleste kan oppleve en syklus hvor el uteblir.. at det ikke er så uvanlig. kan jo hende det har skjedd denne gangen da.. for du pleier å ha stabil syklus ?

Syklusene mine ligger stort sett på 30 dager, men de har variert fra 19 til 47 dager...
denne syklusen ble på 36 dager...

Natural cycles skal visst være veldig nøyaktig og er godkjent (CE -merket), i følge den har jeg bare hatt 1 anovulatorisk syklus...

Mye mulig det blir en legesjekk etter sommer'n.
 
Back
Topp