litt for festlig lag kvelden før bryllupet

BKNO13041

Forelsket i forumet
Sliter litt med noen tanker som kommer tilbake innimellom. Giftet meg for et år siden, i utlandet. Bryllupet var en enkel rådhusseremoni og festen ble også holdt enkelt, men fint med god mat hos et leid selskapslokale på en god restaurant, med kun familie (ca 30). Dagen var kjempefin, og alt gikk bra. Kvelden før derimot, ble litt for festlig for meg, sett i ettertid burde jeg takket for meg før det kom shots på bordet. har noen hull i hukommelsen, husker bla ikke når jeg kom hjem og hvordan... Men kanskje ca 02. Gjestene våre ankom nemlig kvelden før, og var ivrige etter å ta en fest, og jeg ville jo være med på moroa! Pleier å drikke med måte, og blir sjeldent full. En gang annenhvery år, kanskje. Tenker bare hvordan kunne jeg være så dum? Bli full kvelden før mitt eget bryllup?!

Tips til hvordan jeg kan se dette positivt mottas gjerne... :)
 
Kvelden før ødela vel ikke selve dagen? For hvis den ikke gjorde det, og kvelden før egentlig var ganske morsom (om enn litt fuktig) så har du jo ikke gjort noe dumt ;)
 
Dagen ble fin, den :) Men startet såklart litt mer stressende og ufresht enn planlagt... Og matlysten var ikke helt på topp, skal sies. Og litt nervøs var jeg jo såklart i tillegg, men det ville jeg jo vært uansett. Mannen var jo like ille natta før, men menn, de bare "jaja" og så moving on Mens her sitter jeg å tenker et år etterpå, på alt man burde gjort annerledes og skammer meg over at jeg lot dette skje...!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror alle ville gjort det samme som deg :)

Tenk, utlandet i nye omgivelser, et busslass av nære og kjære samt en festlig sammenkomst!

Tror du hadde angret deg mer hvis du IKKE deltok- dere inviterte jo gjestene for å dele begivenheten med dere. Kan tro de hadde en kjempefin kveld og feiring de vil huske leeeenge :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror alle ville gjort det samme som deg :)

Tenk, utlandet i nye omgivelser, et busslass av nære og kjære samt en festlig sammenkomst!

Tror du hadde angret deg mer hvis du IKKE deltok- dere inviterte jo gjestene for å dele begivenheten med dere. Kan tro de hadde en kjempefin kveld og feiring de vil huske leeeenge :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer denne! :)
 
Åh, dere er snille :) Ser selv hvor dumt det ser ut på skrift, å fortsatt la tankene gange. Er faktisk litt gøy å ha noe litt komisk å se tilbake på også, at ikke alt er så perfekt... Er ikke en person med altfor mange øyeblikk hvor jeg ikke har kontroll over situasjonen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror alle ville gjort det samme som deg :)

Tenk, utlandet i nye omgivelser, et busslass av nære og kjære samt en festlig sammenkomst!

Tror du hadde angret deg mer hvis du IKKE deltok- dere inviterte jo gjestene for å dele begivenheten med dere. Kan tro de hadde en kjempefin kveld og feiring de vil huske leeeenge :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Sign :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gjort er gjort og spist er spist hehe :) så lenge du ikke gjorde noe dumt,er det ikke noe å angre på :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ingen vits å piske seg selv ;) Du får det jo ikke noe bedre i dag av å gjøre det, gjør du vel? Skulle jeg holdt på å piske meg selv for alle de dumme tingene jeg kanskje har gjort i livet, ja, da hadde jeg ikke gjort annet enn å piske og slå meg selv i hodet :D
 
Back
Topp