Litt diverse

Ransua

Gift med forumet
Hei.

Nå har jeg to ting jeg ønsker å høre med dere om.

1. Amming på dagtid
Hvordan opplever dere det? Dier de som normalt eller har de mistet interessen?
Min har mistet totalt interessen for pupp på dagtid, og det er litt frustrerende til tider.

Startet rundt seks måneder, samtidig med fast føde. Jeg har ikke kunnet amme rett før eller rett etter fast føde. Begynte å amme en time før, men det bare skled ut. Nå ammer vi kun på kvelden (ammes i søvn) og gjennom natta (sover sammen med meg). På dagtid pumper jeg to ganger for å opprettholde produksjonen. Blir veldig frustrert. Er jeg heldig så får jeg ammet kanskje maks 5 minutter på dagtid. Jeg har også begynt å amme til første duppen for da hører jeg at det svelges litt unna.


2. Soving
Noen som har merket noe til 8 month sleep regression? I så fall; hvordan? Sover dårligere? Mindre? Vanskelig å legge? Andre ting?
 
1)Kan ikke svare på nummer en ifht amming, men det er mye mindre flaske på dagtid her. Får i kanskje to - to 1/2 flasker ila døgnet. Men ifølge hs helt Ok.

2)
Ja, da gikk vi over til to dupper. Fungert kjempebra!
Sover mer og skjeldnere. Gått fra små dupper til to gode. :)
 
1. Mye mindre interesse for pupp på dagtid her. Han vil stort sett ikke ammes når vi sitter lenger, da bare reiser han seg opp. Jeg legger meg på sofaen, da er han interessert. Men ett måltid varer bare 5 min. Ammer først, så fast føde etterpå. Ammes også i søvn og sover med meg. Vil da selvfølgelig ikke slippe puppen og kunne godt tenke seg å sove med den i munnen ;-) Som regel ikke våken på natt, men våkner han er det pupp.

2. Aldri hørt om.. sover godt på natten her. Legger seg kl 21. Våkner 2 ganger før kl 24 og vil ha tutt og dyne over seg. Ammes i søvn og våkner i 7 tiden. Har to hviler på dagtid , ca 1,5 time på hver..
 
Back
Topp