Litendrøm

Litendrøm

Forelsket i forumet
Først litt om meg

Er 33 år gammel og venter nå mitt 2. barn[emoji4] Fikk vår første gutt i mars 2017, men det hele endte med dødfødsel ved termin[emoji22]

Har vært heldig å bli gravid på første fryseforsøk etter døfødselen og venter nå "tvillingen" til gutten vår[emoji4] Håper og tror at dette vil gå veien.

Er nå 5+5 og kjenner på kvalmen som ulmer litt fram og tilbake i styrke. Har nå hatt 2 ettermiddager på rad hvor jeg har blødd lett. Men dette har stoppet om natten og vært fraværende på dagtid.

Venter spent på tidlig ul som er om 14 dager ca. det blir spennende og grusomt på samme tid. Bare å smøre seg med tålmodighet.
 
Hei.

Først og fremst så vil jeg gi deg en god klem[emoji173]️ Skikkelig skikkelig trist å lese at du mistet kjære babyen din ved fødsel. Du er sterk som prøvde igjen, men så fantastisk at du er gravid igjen.

Så leit å høre at du har blødd, men husk at det ikke trenger være noe galt, men feks kun være noe så lite som rester fra mensen eller fra egget festet seg. Skal krysse fingrene for at det skal gå fint for deg denne gangen[emoji173]️ Vi er forresten like langt, jeg er også 5+5 i dag :)

Vil gjerne følge deg på vegen mot Mai og en frisk og fin baby!
 
5+6

Da kom timen til tul i posten, greit å få det svart på hvitt. Blir time 9. Oktober når jeg er 7+3. Nå er det bare å telle ned[emoji4]
 
  • Liker
Reactions: Sia
7+3

Dagen for tul. Ble en dårlig start på dagen med høye skuldre fra morgenen av.
Har hatt ei skikkelig dårlig natt med lite søvn. Når jeg til slutt bestemte meg for å stå opp var det friskt blod. Nå går det gale var første tanken.
Men heldigvis fikk vi se vår neste tilskudd med et bankende hjerte. Pjuuu. Dagen ble trossalt bra[emoji5]
 
Back
Topp