Liten blødning (7+6)

Newnew

Glad i forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
jeg er litt bekymret, noen som har opplevd små blødninger rundt denne tiden, å at det gikk bra?
Er bekymret for at kanskje vi kjørte for lenge på dårlig vei var masse humper, men er ingen vei utenom. Har hørt ristingen ikke er bra.
Jeg hadde en større blødning, rundt den tiden jeg skulle hatt mens, men det bekymret meg ikke. Fordi det hadde jeg forrige svangerskap også.
Værre med den lille nå, føler jeg:/

har vondt i magen, men tror det er fordi jeg er bekymret. Kjennes ikke ut som mens smerter eller noe sånt.
 
Hadde blødning i uke 7 i 3 dager og i uke 9 i 3 dager. Var likevell ikke noe galt med bebisen [emoji5] er det koagulert blod og sterke smerter, så er det noe å bekymre seg for. Hvis ikke, ta det litt rolig og ikke stress [emoji5]
 
Hadde blødning i uke 5+6, 6+1 og på fredag nå, 7+4. Var på ul 6+1 og så hjerte banke. Skal inn på sjekk igjen førstkommende torsdag :) Tror nok det her går bra :)
 
Med nr 2 hadde jeg en liten blødning rundt uke 7. Dette var bare en dag. Nå med denne i magen blødde jeg i en uke, fra uke 7-8. Vet ikke grunnen med nr 2, men denne gangen var det pga morkaken lå foran åpningen og gnisset litt slik at det ble blødning.
 
Jeg lurte på om jeg skulle ringt jordmor i morgen. Jeg tror ikke det er mulig å få kontakt med henne i helgen, siden det er et fast tlf nr hun har. Men tror dere jeg kan få UL eller noe for å sjekke om alt står greit til? Har ikke blødd noe mer, så vet ikke om det er noe å bekymre seg for, men jeg er ikke helt beroliget..
 
Har to erfaringere med blødninger på den tiden, første var at morkaken flyttet seg forbi åpningen så gjor at det kom en blødning å har en frisk å fin gutt. Andre gang gikk det desverre i spontan abort. :/
 
Har to erfaringere med blødninger på den tiden, første var at morkaken flyttet seg forbi åpningen så gjor at det kom en blødning å har en frisk å fin gutt. Andre gang gikk det desverre i spontan abort. :/

Den som førte i spontan abort, blødde du litt først, også ble det spontan abort seinere hvor du blødde mer? Eller bare fortsatte du å blø mer og mer? Hadde du smerter? Jeg har ikke blødd noe siden lørdagen. Så tror det har gått greit, men har ikke klart å fått tak i jordmora, prøvde å ribge flere gang i dag. Men fikk time hos legen. Og skal igjen dit i uke 10. Også skal jeg få henvisning til videre oppfølging, regner med det blir på gynekologisk avdeling. Så håper at alt går bra, legen sa han trodde ikke det var noen grunn til bekymring, når den bare var en blødning som gikk over.
 
Hadde et par dager med småblødninger før det endte i SA i uke 7 svangerskapet før dette. Og så hadde jeg et par dager med småblødninger og så en svær styrtblødning i uke 7 dette svangerskapet. Var inne til legesjekk og tidlig ultralyd i forbindelse med dette begge gangene, men nå siste fant de ikke ut grunnen men at det ikke var farlig for fosteret, første gang så de at fosterlyden var for svak så vi skjønte hvilken vei det gikk. Nå er jeg i uke 38 og har ikke hatt noen blødninger etter den i uke 7. Så jeg har erfaring med at det kan gå begge veier men altså at det jo da også kan gå helt fint, som nå!
 
Back
Topp