lite vektnedgang!??

maybebeby

Andre møte med forumet
Hei har gått på lavkarbo i 5 uker, lager alt fra bunnen av. Avstår fra all frukt, sukker, ferdigmat og alt av ris/pasta/poteter/brød. Bruker proteinshake til frokost og etter lange treningsøkter på over en time, men denne innh. nesten ikke karbohydrater.Koser meg med litt rødvin på lørdagen og en neve med bacon chips. Trener 3-4 gangeri uken, totalt 3 til 5,5 timer. Da veksler jeg mellom løping, sykling og rask gange..har gått ned ca 4,5 kg.. Føler det stangnerer litt og går mye senere enn andre som bruker lavkarbo.. Kan det være jeg spiser for lite av noe? fett? er i tillegg ganske så sliten, så må virkelig TVINGE meg selv gjennom treningsøktene. Til sist lurer jeg på om det står råd om hvordan legge opp LK kosthold i boken din eller er det bare oppskrifter?? bursdag om to uker så da er den øverst på ønskelisten. 
høyden min : 167cm
vekt: nå 76,5 kg
 
Hei
4,5 kilo på 5 uker er et stort vekttap. Et halvt kilo per uke er mer enn bra nok. Tenk at dette er en livsstil du skal ha hele livet - ikke en slankekur! Viktig å få i seg fett til alle måltider, men du tar også rikelig med fett fra egen kropp.Hvis du sliten ville jeg økt litt på karbohydratinntaket. Det kan være en frukt,en liten potet, bær, nøtter ol. Jeg har skrevet tre bøker. Den første omtaler mange ulike pasienter og hva som skjedde med dem når de gikk på lavkarbo. Pluss endel fagstoff rundt. De to andre er hovedsakelig oppskriftsbøker. Holder på med 3 bøker til og skriver så lenge noen har behov for å lese om dette.
 
Back
Topp