Lite symptomer 6+6

frupingvin

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Jeg er 6+6 I dag og har veldig lite tegn på at jeg er gravid. Har litt såre nipler når jeg kjenner etter, men det er det. Kjente mye(!!) mer ved eggløsning!

Har litt murringer i korsrygg og mage inn i mellom, men dette var mye mer av for en uke siden. Stresser meg grønn med tanke på at det kanskje kan være noe galt så ville bare høre om noen andre her inne kjente så lite så tidlig? Spottet ørlite brun utflod onsdag og torsdag og det gjør ikke akkurat følelsene bedre..

Har TUL på mandag for å sjekke om det er et hjerte som slår der inne, så det både gleder og kvier jeg meg til.
♡♡♡
 
Helt normalt å ikke kjenne noe spesielt.
Lett å glemme når man er på forumet, men det er mange som ikke merker noe spesielt på kroppen før man begynner kjenne liv.

Lykke til på UL
 
Helt normalt å ikke kjenne noe spesielt.
Lett å glemme når man er på forumet, men det er mange som ikke merker noe spesielt på kroppen før man begynner kjenne liv.

Lykke til på UL

Takk for svar:)
Ja, det er mye fokus på symptomer her inne så er lett å bli "revet med" og tenke at det er sånn det skal være:dead:
 
Takk for svar:)
Ja, det er mye fokus på symptomer her inne så er lett å bli "revet med" og tenke at det er sånn det skal være:dead:
Også er det lett å kjenne etter for å kjenne noe, men det er faktisk like vanlig å ikke kjenne noe.
Akkurat som at det er minst like vanlig IKKE å være kvalm som det er å ha noe kvalme
 
Helt normalt!
Like vanlig med lite/ingen symptomer som drøssevis.
Litt blødninger under svangerskap er også helt vanlig!

Mest sannsynlig går dette helt fint - Mye lykke til på tul!
 
Helt vanlig. Jeg har vært en av de med lite symptomer ;) Var en periode veldig trøtt eneste, men aldri kvalm, ingen blødninger. Litt øm i brystene, men ikke mer enn normalt ved vanlig mens. Jeg er nå 19+5 og venter en sunn gutt ;)

Masse lykke til og gratulerer med et lite nurk på vei :Heartblue:Heartred
 
Helt normalt!
Like vanlig med lite/ingen symptomer som drøssevis.
Litt blødninger under svangerskap er også helt vanlig!

Mest sannsynlig går dette helt fint - Mye lykke til på tul!

Tusen takk for betryggende ord:Heartred Det hjelper veldig! Nå håper jeg bare vi får se en liten reke med et bankende hjerte på mandag!
 
Helt vanlig. Jeg har vært en av de med lite symptomer ;) Var en periode veldig trøtt eneste, men aldri kvalm, ingen blødninger. Litt øm i brystene, men ikke mer enn normalt ved vanlig mens. Jeg er nå 19+5 og venter en sunn gutt ;)

Masse lykke til og gratulerer med et lite nurk på vei :Heartblue:Heartred

Gratulerer med 19+5:Heartred:happy: Tusen takk for betryggende ord! Det hjelper å lese lignende erfaringer når man er usikker på hva som er normalt eller ikke.
 
Tusen takk for betryggende ord:Heartred Det hjelper veldig! Nå håper jeg bare vi får se en liten reke med et bankende hjerte på mandag!

:Heartred Heldigvis går alt som regel helt fint, og jeg håper sammen med deg om en liten reke med bankende hjerte på mandag! :Heartred
 
Know that feeling! Hadde nesten ingen symptomer på graviditeten jeg heller. Leste om alle som slet med kvalme, trøtthet, ømme bryster osv.. mens jeg satt der og var i tipp topp form. Eneste var bare litt sliten korsrygg og litt «mensmurringer».

Hadde en TUL i uke 9 pga ingen symptomer. Var redd for MA/SA eller ingen foster i fostersekken osv.. leste for mye på kvinneguiden og babyverden :angelic::hilarious: men så et bankende hjerte og alt var fint! Jordmoren sa dette til meg; det er like vanlig med lite symptomer som MYE symptomer. Det er bare at de som har mye symptomer snakker med om det, så derfor det virker mer vanlig med mye symptomer. But its not!!:) Så du kommer nok til å se et bankende hjerte på mandag :drunken_smilie
 
Jeg er 6+6 I dag og har veldig lite tegn på at jeg er gravid. Har litt såre nipler når jeg kjenner etter, men det er det. Kjente mye(!!) mer ved eggløsning!

Har litt murringer i korsrygg og mage inn i mellom, men dette var mye mer av for en uke siden. Stresser meg grønn med tanke på at det kanskje kan være noe galt så ville bare høre om noen andre her inne kjente så lite så tidlig? Spottet ørlite brun utflod onsdag og torsdag og det gjør ikke akkurat følelsene bedre..

Har TUL på mandag for å sjekke om det er et hjerte som slår der inne, så det både gleder og kvier jeg meg til.
♡♡♡

Det er like normalt, om ikke mer normalt å ikke kjenne noe så tidlig. :)
 
Tenkte bare legge til at jeg hadde veldig mye mer/sterkere symptomer ved kjemiske og aborter enn denne gangen...
 
Know that feeling! Hadde nesten ingen symptomer på graviditeten jeg heller. Leste om alle som slet med kvalme, trøtthet, ømme bryster osv.. mens jeg satt der og var i tipp topp form. Eneste var bare litt sliten korsrygg og litt «mensmurringer».

Hadde en TUL i uke 9 pga ingen symptomer. Var redd for MA/SA eller ingen foster i fostersekken osv.. leste for mye på kvinneguiden og babyverden :angelic::hilarious: men så et bankende hjerte og alt var fint! Jordmoren sa dette til meg; det er like vanlig med lite symptomer som MYE symptomer. Det er bare at de som har mye symptomer snakker med om det, så derfor det virker mer vanlig med mye symptomer. But its not!!:) Så du kommer nok til å se et bankende hjerte på mandag :drunken_smilie

Så godt å lese at jeg ikke er eneste med få symptomer! Det er alltid betryggende å få høre at ting som føles unormalt egentlig er helt normalt, så tusen takk for at du tok deg tid til å skrive:happy::Heartred
 
Hatt veldig lite symptomer jeg og, + brun spotting frem til ca. Uke 8.
12 uker nå, og ultralyd viser at alt står bra til:) Bare prøv å nyt! Jeg brukte for mye tid på å bekymre meg etter all lesing på div. Forum og nettsider :bag:
 
Hatt veldig lite symptomer jeg og, + brun spotting frem til ca. Uke 8.
12 uker nå, og ultralyd viser at alt står bra til:) Bare prøv å nyt! Jeg brukte for mye tid på å bekymre meg etter all lesing på div. Forum og nettsider :bag:

Så godt å høre at alt står bra til:happy:
Ja, forum er vel og bra inn i mellom, men merker det også kan være ganske utmattende til tider:dead:
 
Jeg er 6+6 I dag og har veldig lite tegn på at jeg er gravid. Har litt såre nipler når jeg kjenner etter, men det er det. Kjente mye(!!) mer ved eggløsning!

Har litt murringer i korsrygg og mage inn i mellom, men dette var mye mer av for en uke siden. Stresser meg grønn med tanke på at det kanskje kan være noe galt så ville bare høre om noen andre her inne kjente så lite så tidlig? Spottet ørlite brun utflod onsdag og torsdag og det gjør ikke akkurat følelsene bedre..

Har TUL på mandag for å sjekke om det er et hjerte som slår der inne, så det både gleder og kvier jeg meg til.
♡♡♡

Før uke 12 var mitt eneste symptom at jeg spydde litt oftere enn normalt. Fra 1-3 dager i uken til 5-7 dager i uken, dog uten kvalmen. Fra uke 12 var jeg mer trøtt, og BH-en passet ikke lenger (dog har de ikke vært ømme i det hele tatt, er nå 35+0). Fra uke 27 kunne jeg kjenne sporadisk liv, og fra uke 29/30 kom alt på en gang [emoji23] Nå spyr jeg, har bekkenlåsning, kort cervix, nedpress, er kvalm, sover ikke, you name it. Eneste som er uforandret, er at jeg kjenner lite liv. Har fått masse ekstra kontroller pga dette. Alt er tipptopp, og for meg er det bare slik det er.

Så ja. Det er fullt mulig å ha få eller ingen symptomer, og likevel være akkurat like gravid som hun som må sykmeldes pga av kvalme. Kroppene våre er forskjellige.

Lykke til på TUL, det er veldig spennende! [emoji4] Håper du får gleden av å se og høre et bankende hjerte.
 
Så godt å lese at jeg ikke er eneste med få symptomer! Det er alltid betryggende å få høre at ting som føles unormalt egentlig er helt normalt, så tusen takk for at du tok deg tid til å skrive:happy::Heartred

Hihi!! Forresten, det kan hende du kommer til å seile deg gjennom svangerskapet uten symptomer!:) Jeg seilet meg fram til slutten av 6 mnd.. DA begynte bekken-helvete :mad: Så ikke bli bekymret om 2/3 eller for all del 3/3 er symptomfri xsmile9
 
Jeg hadde nada symptomer. Så lite at jeg nestet ventet å få beskjed på TUL om at det ikke var noe der.
Istedet så vi to(!) bankende hjerter :Heartred

Lykke til på tul :)
 
Back
Topp