Lister meg inn.. ❤️

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Da prøver jeg meg her og håper at dette skal gå bra! Tatt fem tester nå, billigstrimler, billigstaver og en Clear Blue digital; alle positive. Foreløpig termin er 1. mai, så mulig jeg havner i april etterhvert.
 
Gratulerer og velkommen! :)
 
Jeg har egentlig termin 30april ifølge min syklus, men ifølge appen så hadde jeg 1mai så jeg holder meg her :D
 
Jeg har egentlig termin 30april ifølge min syklus, men ifølge appen så hadde jeg 1mai så jeg holder meg her :D
Kan jo være det endrer seg etter OUL, vanskelig når man er i starten eller slutten av en måned. Får bare velge seg en termingruppe og holde seg der! :D
 
Jepp, og jeg tenker som så at det er bedre å være først enn sist i termingruppa, haha. :p Forrige gang hadde jeg termin i slutten av måneden, og ble flyttet til måneden etter ved OUL. Det var sååå kjedelig å være så langt bak de andre!
 
Jepp, og jeg tenker som så at det er bedre å være først enn sist i termingruppa, haha. :p Forrige gang hadde jeg termin i slutten av måneden, og ble flyttet til måneden etter ved OUL. Det var sååå kjedelig å være så langt bak de andre!
Ja, jeg hadde termin 15. sist, fødte 20. og følte at ALLE utenom meg hadde fått babyen sin! Denne gangen skal jeg være først!! :D
 
Back
Topp