Lillespirevenn <3

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
6+0, det er fremdeles både skremmende og uvirkelig at det er en liten spire der inne igjen, tankene surrer mye og jeg teller dager til jeg er over de magiske 12 ukene. Da skal jeg slappe av, da skal jeg tørre og tro at dette går bra!

Deilig å kjenne litt mer graviditetstegn som trøtthet, uggen/kvalme og at jeg går litt mer på do! :D håper det fortsetter sånn og at alt er bra med spiren når jeg kommer på tidlig ul! :)
 
7+0! en deilig følelse å ha kommet så langt uten den ekkle følelsen av at det går galt! :) Kvalmen har bare økt, og puppene er mer ømme, håper du blir sittende denne gangen lille venn <3
 
9+6 og jeg har endelig fått sett lille gullet, som lå der og sparket og herjet inne i magen min på tidlig ul pga liten blødning rundt 9+2! Herlige jordmoren min ordnet Ul 9+4, og jeg har aldri grått sånn av glede før, en helt perfekt spire til uketallet sitt! :D deilig å vite at alt er bra, og gleder meg til UL uke 12!
 
10+0
Kjenner dagen i dag er litt ekstra tung siden jeg skulle hatt termin med tvillingene i dag!

Men samtidig er jeg evig takknemlig for lille spira som er i magen, og glad alt såg bra ut med deg når vi var på ul, pappan din skjemmer oss bort med frokost på sengen siden jeg er så kvalm, men jeg går gjerne kvalm i 7.2 måneder til om det bettyr at jeg får beholde deg <3
 
f5fc731ff7458249509dcb059a812f02


10+0!
 
10+3
Lå lenge i dag fordi jeg ikke følte for å stå opp litt lite symtomer i dag, så var redd og usikker. Men det varte ikke da dagen etterhvert startet med å henge over do skåla! :)

Kanskje du virkelig vil bli der inne denne gangen?
 
10+4! :D

Lurer enda på hva i alledager jeg skulle opp klokken halv fem etter da? Allerede nå kjenner jeg på kroppen at dette blir en lang dag, skal ha studiedag sammen med noen fra klassen, og ingen av dem er klar over graviditeten så dette skal bli interessangt, kommer vel til og sovne før jeg kommer meg hjem igjen i dag :O

Samboeren lo når han våknet og såg jeg lå våken.
"hva er det, er tjukkemagen våken så tidlig på døgnet?" Ikke mye trøst å få der.

Når jeg endelig sto opp i sekstiden drakk jeg litt vann før jeg gikk og begynte å finne frem det jeg trengte for å lage ferdig pastasalaten, og mens jeg gjorde det tok det nøyaktig fem minutter fra jeg drakk vannet til jeg kjente at det bare var å komme seg innpå badet.

5 minutter over do skåla dag nummer to på rad! Håper virkelig frokosten holder seg nede så jeg slutter med det der, kan ikke henge over do skålen i dag når jeg skal være i nærheten av folk i dag, og gleder meg til å smake på både pastasalat og daimiskaken jeg har laget som jeg skal ha med meg! :D

Blir en koselig Torsdag det her! :D
 
11+0

Vært litt småbekymret de siste par dagene da symtomene ikke har vært tilstede, men skal si det ikke varte så lenge da jeg i dag våknet gikk på do, og bli liggende litt lengre å bare slappet av sammen med samboeren, PLUTSELIG kjente jeg det bygde seg opp og da var det bare å springe inn på badet, der ble jeg værende de neste ti minuttene, og nå er kvalmen virkelig tilbake ende med en bolle med ris for å roe det ned, men ikke det en gang hjalp i dag, så nå ligger jeg på sofaen og bare slapper av.

I tillegg kjennes det som bekkenet er begynt å tulle, så nå er jeg spent på om det virkelig er det, eller om det er noe annet. tiden får bare vise.

En uke til 12 fullgåtte uker, herregud nå gleder jeg meg, og i tillegg er det bare 11 dager til neste tidlige UL, begynner virkelig å føle at dette kan gå vår vei nå! :D
 
Etter en uke med bekymringer kan jeg endelig slappe mer av, små blødninger og brun utflod fra ca 11+1 og litt mensenvondt i magen.

Litt kvalme med oppkast i går og i dag morrest!

Var innom sykehuset på UL i går kveld da reddselen tok skikkelig overhånd, og fikk se en sprell levende liten figur <3 gud hvor glad jeg er i deg allerede lille spire!

Vanskelig og måle rett da den ikke lå i ro, så mente kanskje jeg var litt mindre på vei men forholder meg til menstermin frem til neste ul på torsdag! :)
392e36fc6dcebea7f954a5539133e8b3
 
Etter en uke med bekymringer kan jeg endelig slappe mer av, små blødninger og brun utflod fra ca 11+1 og litt mensenvondt i magen.

Litt kvalme med oppkast i går og i dag morrest!

Var innom sykehuset på UL i går kveld da reddselen tok skikkelig overhånd, og fikk se en sprell levende liten figur <3 gud hvor glad jeg er i deg allerede lille spire!

Vanskelig og måle rett da den ikke lå i ro, så mente kanskje jeg var litt mindre på vei men forholder meg til menstermin frem til neste ul på torsdag! :)
392e36fc6dcebea7f954a5539133e8b3

Godt å høre at lille trollungen spreller og hjertet banker:). Ingenting er bedre enn det:)
 
12+0!

Da rundet jeg 12+0 og kjenner jeg nå gleder meg til de neste månedene! :D bare håper lille holder seg der inne noe det er virkelig stor sannsynlighet for nå! :)

Fremdeles en del kvalm og kaster opp litt på morgenen, men det gjør virkelig ingenting med lille spiregull i magen altså!
 
Hurra for 12 uker! Nå skal det slappes av og nytes (så mye du kan, med kvalmen og alt ^-^)

Og så er det bare 4 dager til du ser den lille igjen ;)
 
Hurra for 12 uker! Nå skal det slappes av og nytes (så mye du kan, med kvalmen og alt ^-^)

Og så er det bare 4 dager til du ser den lille igjen ;)

Jaaa! :D
Kvalmen slår meg så ut at jeg stortsett sover når det er på det verste! :)
Men nå skal det nytes!

Ja og som jeg gleder meg!
 
12+4
I dag har jeg vært på UL og alt ser bra ut med lillesprell som jeg har døpt lille da den ikke klarer å ligge rolig! :) Var så godt å få se lille igjen og nå har det også blitt ordnet med henvisning til OUL legen på sykehuset fikset det i dag! Så nå er det bare å vente!
761808245a71ba5b2eb8206b7f57ad23
 
Lille sprell ligger faktisk opp ned i livmoren! :p
 
Du er virkelig ikke glad i å kjøre bil lille venn! <3 I natt kjørte vi til haugesund igjen for å ha samvær med bonusjenta, selv om jeg sov flere timer og ikke stresset ble jeg drit dårlig og kastet opp flere ganger på turen. Har merket det flere ganger at bilkjøring absoluty ikke er noen favoritt for lille sin del. Alltid ekstra dårlig da! :)

Ellers fikk jeg endelig høre vesle hjerte ditt slå i går, nå er det virkelig! <3 14+3 i dag og I morgen skal kommende storesøster informeres! <3
 
Da var både Marius og Julie informert: kommende storesøster: Jeg håper det blir jente!
Og kommende storebror: e du blitt heilt sinnsyk Julie! Og masse hææing før han måtre snakke med meg.
e du graviiid? Ja i he baby i magen ja, hææææ! Så du skal bli storebror igjen ei stund etter bursdagen din! Jaaa, ja vil du bli storebror igjen?
Ja!

Deilig at nyheten nå er mer ute og jeg kan slappe mer av! :D
 
0099b807e69c9dac0315250cba468b0c


Bonusjenta mi fikk velge første plagget i dag! Så stolt!
 
Den var jo kjempesøt :) koselig når de er med og velger og ^-^
 
Den var jo kjempesøt :) koselig når de er med og velger og ^-^

Ja! Var litt vår måte og innvolvere henne mer på! :D blir å ta med bonus gutt neste helg! :D
 
Back
Topp