Lillemor kom tilslutt :)

marreh91

Betatt av forumet
Lillemor kom til verden lørdag 23.07 kl 12.13, 2 dager før termin :)


På torsdag var jeg på svangerskapskontroll og ble raskt sendt videre til sykehuset som hadde åpent fødetilbud (Enkelte fødestuer og avdelinger har sommerstengt på skift, fødestuen i vår kommune har stengt hele sommeren). De mistenkte vel svangerskapsforgiftning pga høyt blodtrykk og mye vann i kroppen. Hadde hatt kynnere hele natten med jevne mellomrom. På sykehuset ble jeg etter noen timer med sjekking sendt hjem igjen siden ingen ting var modent enda.

På natt til fredag tar kynnerene seg opp og minner mer om rier. vi bestemte oss etter samtale med vakthavende jordmor i kommunene at vi reiser tilbake til fødeavdelingen i sandnessjøen. Fikk smertestillende å sove på og slimproppen gikk dagen etter. Hele fredag gikk med rier som ikke ville ta seg opp og natt til lørdag fikk jeg smertestillende på nytt for å prøve å sove. Endte med å ligge i badekaret på fødestuen i flere timer siden smertestillende ikke fungerte. Men på lørdag morgen var det kommet så langt at jeg fikk bli på fødestuen. Etter ei stund med rier bestemte de seg for å ta vannet. Fikk Epidural siden jeg var utslitt, men de måtte sette drypp på for å få i gang riene igjen. Hørte jordmødrene snakke om keisersnitt om det ikke ble fortgang pga at lillemor ikke hadde det så bra lengre, men pressetrangen kom og etter litt pressing kom lillemor ut :) Revnet en del og ble kjørt rett på operasjonsstuen.

Merkelig det at all smerten er glemt etter at man får disse miraklene på brystet. :Heartred
Jeg var ganske klar på at dette kan jeg gjøre flere ganger, men samboern syns det var tungt å se at det tok så lang tid og at jeg ble så sliten.
 
Gratulerer så mye!
Ble sydd på operasjonsstuen etter en alvorlig rift forrige fødsel jeg også. Var vondt en stund etterpå, men så ble jeg helt bra igjen.
Denne gangen tok jeg ks for å unngå samme skaden.
God bedring, og kos deg med babyen!
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye :) jeg ble også sendt på operasjonsstua etter fødsel pga rift :) håper det gror fint og at vi begge kommer oss fort til hektene igjen. Men det er absolutt verdt det når jeg ser gevinsten som ligger her så søt ved siden av meg :) god bedring :Heartred
 
Gratulerer så mye:)
 
Gratulerer<3:D
 
Gratulerer! :D
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp