Lillegutt blir storebror

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Overskriften taler for seg selv. Jeg er 26 år. Samboer er 30. Sammen har vi en sønn på 14 måneder. Nå ser det ut som at lillegutt blir storebror i september :)

ImageUploadedByBV Forum1454518197.641086.jpg
 
Målte HCG i blodet på mandag. Kom tilbake til legekontoret og målte på onsdag. Venter på mail fra legen om hva han sier om stigningen eller om det i det hele tatt er noen. Har spottet litt brunt så følte derfor for å måle. Ønsk meg lykke til!! <3
Er nervepirrende å vente på svar :(
 
Lykke til! Testene ser supre ut, så regner med at det passer seg med en gratulasjon :hello2
 
Hurra!

HCG'n var 177 på mandag.
Onsdag ble den målt til over 400 ++
Grunn for å juble da?
Det lettet hjertet mitt og jeg er veldig glad jeg fikk svar før helgen.

:-D
 
Hurra!

HCG'n var 177 på mandag.
Onsdag ble den målt til over 400 ++
Grunn for å juble da?
Det lettet hjertet mitt og jeg er veldig glad jeg fikk svar før helgen.

:-D

Det er all grunn til å juble. Går den opp, går den riktig vei :Heartred Så godt å få svar før helga, så du slapp å bekymre deg.
 
Det er all grunn til å juble. Går den opp, går den riktig vei :Heartred Så godt å få svar før helga, så du slapp å bekymre deg.
Ja :) ble veldig glad! Spesielt når jeg ikke kjenner graviditeten på kroppen så godt enda. :)
Håper egentlig på å få kvalmen sånn at jeg får kjenne på kroppen at jeg er gravid :)
 
Ja :) ble veldig glad! Spesielt når jeg ikke kjenner graviditeten på kroppen så godt enda. :)
Håper egentlig på å få kvalmen sånn at jeg får kjenne på kroppen at jeg er gravid :)
Hurra. Fått tidlig ul om to uker :)
Altså 24.01.2016. Det blir spennende. Håper vi får se et bankende hjerte!!
 
På onsdag er det klar for tidlig ul. Jeg gruer meg pga jeg har spottet litt. Formen er helt ræva forresten, satser på at det går fort til uke 12 :p
 
I natt drømte jeg at jeg får en jente! Spennende tider i møte altså. Forrige gang drømte jeg at jeg skulle få en gutt , og det fikk jeg og. Hehe!
 
Back
Topp