Lillebror/søster kommer mai 2017 ❤️

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Endelig er vi gravid igjen på 11 prøvemåned. I april mistet vi 5+4 i exu - der jeg ble akuttoperert og mistet en eggleder (som sprakk). Denne gangen håper vi at vi får stå løpet ut :O
 
Hurra for graviditet! :D Exu høres så skummelt ut med tanke på egglederne! Høres så fælt ut at de sprekker! Vi prøvde i over 1,5 år med to ma i uke 10-11 så vet alt om hvor slitsomt det er å prøve lenge og hvor utrolig nervøs man er når det endelig sitter igjen! Så bare snakk ut om tankene dine hvis det hjelper! Håper virkelig det går bra denne gangen! Det SKAL det gjøre! :)
 
Hurra for graviditet! :D Exu høres så skummelt ut med tanke på egglederne! Høres så fælt ut at de sprekker! Vi prøvde i over 1,5 år med to ma i uke 10-11 så vet alt om hvor slitsomt det er å prøve lenge og hvor utrolig nervøs man er når det endelig sitter igjen! Så bare snakk ut om tankene dine hvis det hjelper! Håper virkelig det går bra denne gangen! Det SKAL det gjøre! :)
Believe me, det var vondere enn å føde - så det unner jeg ingen!

Trist å høre om MA, men nå er vi begge gravide og skal bli maimammaer ❤️
 
Oi, du har hatt en lang vei! Får håpe vi kan følge hverandre hele veien til mai :Heartpink
 
Og nå er jeg forkjølet i tillegg! Livet er sta når det kommer til å utfordre meg i et sinnsykt hektisk periode på jobb :D
 
Var på UL i dag (5+3) og det vistes kun en fostersekk på 7x6mm. Ingenting inni, men per nå er det normalt. Gyn var veldig grei, og kalte meg inn til ekstratime mandagsmorgen kl 7:30. God service!

Egentlig skulle jeg til gyn i dag å få spylt kontrastveske inn i eggleder (den ene jeg har), for å sjekke om den var tett - og hun vart veldig glad da jeg kom å sa jeg er gravid :)

Håper på god oppfølging fremover - og kanskje flere UL før OUL. Er jo fryktelig nysgjerrig og selvfølgelig engstelig. Vi har mistet 2 ganger, så vi vet hvor tungt det er... (SA og EXU).
 
Herregud, akkurat som å lese om meg selv. Jeg hadde også exu i april, ble operert i mai og mistet høyre eggleder, og er nå gravid igjen på første forsøk etter operasjon akkurat ett år etter at vi begynte prøvingen :eek: krysser fingrene for oss! <3
 
Herregud, akkurat som å lese om meg selv. Jeg hadde også exu i april, ble operert i mai og mistet høyre eggleder, og er nå gravid igjen på første forsøk etter operasjon akkurat ett år etter at vi begynte prøvingen :eek: krysser fingrene for oss! <3
Da skal vi begge to lykkes denne gangen, ikke sant?! Gratulerer forresten :)
 
Skal til ny TUL i morgen tidlig kl 7:30. Jeg gruer meg som bare rakkern! Tenk om det ikke er noe der?
Appåtil har jeg en stor presentasjon på jobb 8:15, som ikke kan flyttes. Såe - gjett om det blir en spesi dag i morgen :( Ingenting i magen = katastrofe på jobb!
 
Hvordan gikk det i dag?
 
Nå er jeg sykemeldt i 2 uker (100% pga kvalme). Og det føles helt rett! Har stresset og hatt masse dårlig samvittighet pga jobben - og nå er det bare å innse at jeg ikke får den til med denne formen. Så får det bare bli som det blir...

Er nå 7+5 og har vært kvalm i over 2 uker. Begynte ikke før i uke 8 forrige gang, så jeg håper det varer tilsvarende kortere :p TVIIIIIILEEEER!
 
Riktig av deg å ta sykemelding tror jeg! Husk at du må ta vare på deg selv og lille ❤️:) Nyt fritiden fremover og prøv å slappe av så mye du kan :D
 
10+5 i dag, trøtt som en tupp, svimmel og nedfor... tar på å være nede for telling såpass lenge...
 
13+0 i dag (termin forskjøvet 2 dager siden ul).
Begynte på jobb i 80% i dag, men spyr enda magesyre om mårran og er helt dau etter dagen. Men veldig godt å begynne på'n igjen :)
 
15+0 - Nå har jeg kjent liv noen dager. Små dult og stryking på innsiden av magen. Herregud det er så deilig! :)
 
Back
Topp