Lillebøllefrøet blir storebøllefrøet.

Det er fælt altså [emoji30]

Ble sendt rett til sykehuset, så skal få væske nå. Håper jeg slipper å bli her i hundreåførti timer [emoji28] vil hjem til senga [emoji30] fått en hard gul stol å sitte på. Vondt overalt

Godt du får hjelp! :)
Du ble ikke lagt inn?
 
Godt du får hjelp! :)
Du ble ikke lagt inn?

Jeg er lagt inn, vet ikke hvor mange dager enda men foreløpig til imorgen. Får væske nå og har fått se lille på ul en gang til [emoji85] vokst veeeeldig siden sist [emoji33] kunne se antydning til kjønn allerede også [emoji33][emoji170]
bf4bca8171fc57ff49ecb41bca732ffc.jpg
 
Jeg er lagt inn, vet ikke hvor mange dager enda men foreløpig til imorgen. Får væske nå og har fått se lille på ul en gang til [emoji85] vokst veeeeldig siden sist [emoji33] kunne se antydning til kjønn allerede også [emoji33][emoji170]
bf4bca8171fc57ff49ecb41bca732ffc.jpg

Godt at de tar vare på deg! Regnet nesten med at du ble lagt inn da det hørtes helt likt ut som da jeg var på samme sted.

Godt å få se årsaken til all galskapen da ❤️
Nydelig minibebis! ❤️
 
Godt at de tar vare på deg! Regnet nesten med at du ble lagt inn da det hørtes helt likt ut som da jeg var på samme sted.

Godt å få se årsaken til all galskapen da [emoji173]️
Nydelig minibebis! [emoji173]️

Regna med det selv, men hadde jo håpa jeg sku få væske for å så få dra hjem igjen [emoji14] ikke så glad i sykehus. Heldigvis har jeg fått rom aleine foreløpig. Håper det holder seg sånn.

Det er like herlig å se hver gang [emoji173]️ har jo ultralyd på tirsdag også [emoji28] og igjen i uke 18 [emoji85] risikosvangerskap lenge leve [emoji29] lille vinka til oss og jeg er GANSKE sikker på at det var en liten utovertiss vi så. Gynekologen sa det var tidlig og kunne være hovne kjønnslepper, men hu sa det så veeeldig suspekt ut [emoji85][emoji170]
 
Regna med det selv, men hadde jo håpa jeg sku få væske for å så få dra hjem igjen [emoji14] ikke så glad i sykehus. Heldigvis har jeg fått rom aleine foreløpig. Håper det holder seg sånn.

Det er like herlig å se hver gang [emoji173]️ har jo ultralyd på tirsdag også [emoji28] og igjen i uke 18 [emoji85] risikosvangerskap lenge leve [emoji29] lille vinka til oss og jeg er GANSKE sikker på at det var en liten utovertiss vi så. Gynekologen sa det var tidlig og kunne være hovne kjønnslepper, men hu sa det så veeeldig suspekt ut [emoji85][emoji170]

Blir spennende å se i uke 18 om det virkelig er en gutt. De skal visst være ganske like på dette tidspunktet :)

Enerom fikk jeg og. Tror det er vanlig ved hyperemesis nå pga behovet for hvile. Du får prøve å nyte litt :)

God bedring! ❤️
 
Blir spennende å se i uke 18 om det virkelig er en gutt. De skal visst være ganske like på dette tidspunktet :)

Enerom fikk jeg og. Tror det er vanlig ved hyperemesis nå pga behovet for hvile. Du får prøve å nyte litt :)

God bedring! [emoji173]️

Ja, blir veldig spennende å se [emoji85] Ja, var jo det gynekologen sa også men hu helte veeeldig mot gutt [emoji28] så blir moro å se [emoji4]

Hu sykepleieren her sa jeg ville være aleine så god det går [emoji4]

Tusen takk [emoji173]️
 
11+1

Hjemme fra sykehuset. Fikk komme hjem dagen etter jeg ble lagt inn, altså på fredagen.

Kvalmen er ca under sjakk nå men ting med samboeren går rett til helvete om dagen. Har det ikke så lett egentlig men kommer vell ut av dette også på et vis.

På tirsdag er det ny ultralyd på sykehuset og onsdag er jeg satt opp på væskebehandling, men hvis jeg er like god i formen som nå så avbestiller jeg den. Får jo i meg mat og drikke så lenge jeg tar de nye kvalmestillende jeg har fått.
 
Godt å bli skrevet ut, men synd det skal være så tøft på hjemmefronten for deg :( Det hjalp ikke med litt "fritid" fra hverandre da du var innlagt altså?

Fint at du klarer å spise og drikke nå! Det sliter jeg fortsatt med dessverre... Hvilke piller har du fått egentlig?
 
Godt å bli skrevet ut, men synd det skal være så tøft på hjemmefronten for deg :( Det hjalp ikke med litt "fritid" fra hverandre da du var innlagt altså?

Fint at du klarer å spise og drikke nå! Det sliter jeg fortsatt med dessverre... Hvilke piller har du fått egentlig?

Var veldig godt å bli skrevet ut. Joda, det hjalp. Det som fikk han til å eksplodere denne gangen var at jeg brukte det siste jeg hadde av penger på konto til å kjøpe medisiner til meg selv... da hadde jeg ikke råd til mat osv [emoji29]

Har fått noe som heter stemetil og zofran nå, de hjelper faktisk veldig! [emoji4] synd at du ikke får ned mat og drikke enda [emoji53] sender deg masse friskhet!
 
Var veldig godt å bli skrevet ut. Joda, det hjalp. Det som fikk han til å eksplodere denne gangen var at jeg brukte det siste jeg hadde av penger på konto til å kjøpe medisiner til meg selv... da hadde jeg ikke råd til mat osv [emoji29]

Har fått noe som heter stemetil og zofran nå, de hjelper faktisk veldig! [emoji4] synd at du ikke får ned mat og drikke enda [emoji53] sender deg masse friskhet!

Er det mulig :eek: Det er faktisk ikke lov å oppføre seg sånn! Håper virkelig du får til en samtale med jordmor eller familiekontoret slik som flere her rådet. Det må jo bli en endring før baby kommer!

Stemetil har jeg ikke prøvd, men har fått Zofran. De er ikke noe vidundermedisin akkurat, men tar de verste toppene kanskje..
 
Tenkte jeg skulle ringe ned til jordmor imorgen å høre om å få en time så fort som mulig.

Burde spørre om det! Det sammen med zofran hjelper veeeldig her!
 
12+0.

Fikk meg en brutal knekk igår da samboer plutselig begynte å snakke om abort. Litt sent å komme med det men han har lest seg opp om det og ønsker det.

Han vil vi skal søke og håpe at søknaden går gjennom, jeg derimot, jeg er knust. Han har sagt det er mitt valg men det å vite at han ikke vil dette er utrolig vanskelig. Kommer ikke til å søke, kommer ikke til å ta abort. Jeg vil ha dette barnet, med eller uten han.
 
12+0.

Fikk meg en brutal knekk igår da samboer plutselig begynte å snakke om abort. Litt sent å komme med det men han har lest seg opp om det og ønsker det.

Han vil vi skal søke og håpe at søknaden går gjennom, jeg derimot, jeg er knust. Han har sagt det er mitt valg men det å vite at han ikke vil dette er utrolig vanskelig. Kommer ikke til å søke, kommer ikke til å ta abort. Jeg vil ha dette barnet, med eller uten han.

Uff for en ting å si til deg! Får helt vondt langt inni hjerterota mi [emoji173]️slik skal du ikke ha det! Dette er ikke bra at din Sambo "plutselig" føler det slik...tar veldig lite hensyn!

Hadde nok gjort som du tenker... uansett aldri tatt abort. Om settingen blir slik at du stiller alene med lille skatten, så er jeg bombesikker på at du klarer deg såååååå fint. Det er mange der ute som har vært i slik utrolig kjip situasjon, men det ordner skal du se. Du vet at du ønsker barnet og da skal du gjøre som du selv føler er riktig.[emoji173]️ følg magefølelsen din! [emoji173]️

Masse masse styrkeklemmer [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
15+5

Ting har vært veldig merkelig i det siste. Jeg har hatt en alvorsprat med samboer og ryddet opp i ting der. Han har skjerpet seg og har faktisk sagt at han angrer på at han 'tvang' meg til abort. Han har tatt meg med på IKEA og vi har smått begynt å handle inn. Vi deler på alt av utgifter på barneutstyr og han viser nå at han bryr seg. Fremdeles vil jeg ikke tro at han har forandret seg helt til det bedre men jeg velger å håpe for at barnet skal ha foreldre som er sammen.

Ellers er kvalmen kun tilstede på morgenen men bekkenløsningen har trådd i kraft og jeg er nok en gang sykemeldt [emoji30] ukene flyr avgårde og nå er baby like stor som en brusboks. Vi hører hjertet godt med doppler og i tillegg hører vi at baby tar salto, sparker og vender seg via doppleren. Det er så spennende og gøy! Jeg gleder meg veldig til å se lille igjen på ultralyden 25. September [emoji173]️
 
Koselig å se deg innom, og ikke minst at det er bedring mellom dere to ✌
 
Vært litt mye med oppstart på jobb osv igjen så ikke vært så mye tid til overs til forum [emoji33] hvordan går det med deg? [emoji4]

Alt bare bra her, kjenner på stigende form og det er jo bare herlig :D
 
Åh, det må være deilig! Det er vell ikke lenge til du skal på ultralyd nå heller? [emoji85]

Veldig godt å endelig orke litt ja :D
Du også merker vel litt bedring nå?

UL om 5 dager :woot: Tiden har gått så fort!!
 
Veldig godt å endelig orke litt ja :D
Du også merker vel litt bedring nå?

UL om 5 dager :woot: Tiden har gått så fort!!

Så deilig! [emoji4]

Ja, jeg merker veldig bedring sånn bortsett fra at bekkenløsningen har satt igang [emoji28]

Åh, så moro! [emoji1319][emoji2]
 
Back
Topp