Lillebøllefrøet blir storebøllefrøet.

Lillebøllefrøet

Betatt av forumet
Tja, virker som at mitt kjære lille bøllefrø har bestemt seg for å bli et stort bøllefrø om ca 220 dager. Siden jeg har nådd 9+0 idag så tenker jeg at det er litt tryggere å lage meg en dagbok her, selv om jeg ikke ANER hva jeg skal skrive her. Litt gøy å skrive hvis det skjer noe da [emoji4]

Har gått til innkjøp av gravidjournal igår og har den til å skrive i, men den får man ikke skrevet i uke for uke osv slik man får i babyverdens svangerskapsbok [emoji14] fint å ha uansett så man kan se tilbake på alt det fine (og mindre fine) i graviditeten.

Idag skal jeg hente garn og strikke mitt første større prosjekt, hvis jeg får det til da. Skal strikke et hentesett, ikke sikkert jeg blir å bruke det men gøy å ha noe man har lagd selv i tilfelle det faktisk ender opp med å bli fint [emoji28]
 
Gratulerer med dagbok her inne :)
Blir stas å følge deg fremover :D
 
Jeg har gått til innkjøp av garn og har tenkt å starte på mitt første større prosjekt [emoji85] hittil har jeg kun strikka grytekluter så blir spennende å se om jeg får til dette her [emoji848]

3a70d6ea7ab8fcb8159c12bc458c88c1.jpg
 
Endelig har jeg fått kjøpt meg en mammabukse! Strikkinga går også som en drøm, skal bli gøy å se resultatet av strikkingen [emoji2]
 
Hadde liksom håpet at spying og kvalme hadde gitt seg men Neida. Idag spyr jeg nok en gang! Får ikke i meg mat og det jeg får ned kommer opp kort tid etterpå. I tillegg har jeg ekstremt mye luft i magen, eller føles sånn ut. Føles litt ut som smertene jeg hadde i oktober når jeg fikk hasteoperasjon for å fjerne gallestein. Hm [emoji20]
 
Kjipt å være så kvalm :(
Håper det går over snart!
 
Åh, idag prøvde vi doppleren igjen og nå fant vi hjertet [emoji7] det var en utrolig spesiell opplevelse men du verden så gøy [emoji7]

Er så gøy at samboer faktisk oppfordrer til å gjøre sånt, jeg tenker det er for tidlig men han ville prøve, og vi hørte perfekte små hjerteslag [emoji173]️
 
Åh, idag prøvde vi doppleren igjen og nå fant vi hjertet [emoji7] det var en utrolig spesiell opplevelse men du verden så gøy [emoji7]

Er så gøy at samboer faktisk oppfordrer til å gjøre sånt, jeg tenker det er for tidlig men han ville prøve, og vi hørte perfekte små hjerteslag [emoji173]️

Beste lyden i verden ❤️
 
Åh, idag prøvde vi doppleren igjen og nå fant vi hjertet [emoji7] det var en utrolig spesiell opplevelse men du verden så gøy [emoji7]

Er så gøy at samboer faktisk oppfordrer til å gjøre sånt, jeg tenker det er for tidlig men han ville prøve, og vi hørte perfekte små hjerteslag [emoji173]️

Gratulerer så mye. Er så herlig å høre hjerteslagene [emoji7][emoji173]️.
 
Haha. Hormonene er ikke lett og holde styr på. De lever sitt eget liv [emoji23][emoji4].

Det er helt korrekt [emoji23] begynte å gråte fordi en flue nekta å la meg være i fred når jeg spiste her for et par uker siden så [emoji23]
 
10+4

Idag føler jeg meg nødt til å ringe legen. Har spydd nonstop hver time i 2 døgn, bare fått i meg et halvt polarbrød og kanskje 4 små slurker med vann, alt har blitt kastet opp igjen.

Fikk heldigvis time om en times tid så håper jeg kan få noe hjelp. Er likbleik, kaldsvetter, febertendenser, hodepine ut av ville helvete og så store smerter i mageområdet at jeg snart dør. Håper jeg får noe videre hjelp hos legen nå og ikke bare blir sendt hjem igjen
 
10+4

Idag føler jeg meg nødt til å ringe legen. Har spydd nonstop hver time i 2 døgn, bare fått i meg et halvt polarbrød og kanskje 4 små slurker med vann, alt har blitt kastet opp igjen.

Fikk heldigvis time om en times tid så håper jeg kan få noe hjelp. Er likbleik, kaldsvetter, febertendenser, hodepine ut av ville helvete og så store smerter i mageområdet at jeg snart dør. Håper jeg får noe videre hjelp hos legen nå og ikke bare blir sendt hjem igjen

Uff, så slitsomt det høres ut :(
Få legen til å måle ketoner i urinen din og hb i blodet. Er noen av de verdiene på tur må du få deg litt intravenøst med en gang!
Lykke til og god bedring! ❤️
 
Er ikke mye gøy nei. Hadde jo 3 dager hvor jeg var heeelt fin, ikke litt kvalm engang men så PANG, kom ekstremkvalmen tilbake [emoji30]

Tusen takk, skal få han til å sjekke det [emoji1303]
 
Jaja, den skulle jo væte quota men shit au [emoji23]

Tusen takk Avocado [emoji173]️ og gratulerer med 12 uker idag [emoji2][emoji8]
 
Er ikke mye gøy nei. Hadde jo 3 dager hvor jeg var heeelt fin, ikke litt kvalm engang men så PANG, kom ekstremkvalmen tilbake [emoji30]

Tusen takk, skal få han til å sjekke det [emoji1303]
Jaja, den skulle jo væte quota men shit au [emoji23]

Tusen takk Avocado [emoji173]️ og gratulerer med 12 uker idag [emoji2][emoji8]

Sånn har jeg også hatt det til tider, noen gode dager før det plutselig dukker opp dommedag (føles det som) :sour:
Du må oppdatere hvordan det går med deg etterpå!

Og takk ❤️
 
Sånn har jeg også hatt det til tider, noen gode dager før det plutselig dukker opp dommedag (føles det som) :sour:
Du må oppdatere hvordan det går med deg etterpå!

Og takk [emoji173]️

Det er fælt altså [emoji30]

Ble sendt rett til sykehuset, så skal få væske nå. Håper jeg slipper å bli her i hundreåførti timer [emoji28] vil hjem til senga [emoji30] fått en hard gul stol å sitte på. Vondt overalt
 
Back
Topp