Lille spirevipp... ❤️

Rullepølsa

Forelsket i forumet
10+1 Idag, føler meg mer gravid enn noen gang.. Skulle tatt abort, men mifegyne virket ikke - fikk motsatt effekt føler jeg.. Mer kvalme, mer toalett besøk og ukontrollert kvalme og ja.. Mønsj, veldig mye Mønsj.. Har gått opp 3-4 kg siden ja.. Men det gjør ikle noe, da jeg jobber aktivt hver dag ( eller ikke da D er lite å gjøre om dagen så blir mye cola drikking, is te, vann.. Spesielt fra springen på badet! Herregud så glad jeg egentlig er at det gikk bra likevel, så håper at lille klarer seg videre- og blir frisk og rask liten krabat.. Mitt tredje svangerskap, men fortsatt like spesielt og unikt- kan ikke beskrive ( jo, egentlig ), men for en unik følelse det er... Man kan si hva man vil når man er så tidlig på vei, men jeg elsker å kose mage.... Kose masse, morgen, som lveld - alt handler om bebi, svangerskap og ja. Min samboer er sikkert sliten i øra, og sliten mentalt - næging, grining, sinne, latter- ja, ustabilt.. Fikk D for meg at i går skulle jeg ha jordbær så gikk en kurv da, isen til samboer har blitt borte på en snodig måte - hvil i fred frozen yoghurt, potetgull, biff, popcorn, frukt...! Jeg elsker mat simpelt og greit- pizza spesielt... Joda... Livet er godt, men sliter litt med å håndtere alle følelser.. Ingen dag er lik, og søvn, er lik psyko drømmer - gravid drømmer som dr helt psyko! Flying på do hele tida, slitsomt... Men men, bare 8 måneder to go!



Er ikke langt på vei, men litt syns:


ImageUploadedByBV Forum1429455512.677935.jpg
 
Bekymringene dukker stadig vekk opp, men prøver å tenke positivt.. Fikk tine på sykehuset en uke før tiden, så skal på gyn avdeling i morgen for å vite om alt er bra...
 
Ble ikke ferdig med innlegg over, men... Håper virkelig alt er bra med lille... Kjenner at hormonene er der, ømme bryst- men mindre do flying ( har nesten ikke drukket i dag ). Litt mer opplagt, men sov 11 timer natt til i dag... Men kvalmen er der fortsatt og arbeids lysta er borte... Føler meg generelt gravid. Magen vokser. Og skal være 10+3 Idag. Idag har keg heller ikke spist så mye som i går, men spiste enormt i går da så kanskje ikke så rart... Orket såvidt en treningsøkt med hesten min i dag, ble kort, men fin... Følsom Idag også, gråter lett og blir fort sliten i hodet... Skal sammen med min kjære og en felles venn spise slafse mat og se dårlige episoder av csi.. Kjenner sofaen roper resten sv kvelden nå og må sove litt tidlig i kveld, sambo skal på jobb klokken 04.30 i natt så jeg må ta toget i morgen:( hurra :(... Men men.... Håper bare lille har det bra, må kose magen nå:)
 
Puh.. Alt er bra med lille, men blir ikke klok på termin dato:). Forandres hver gang jeg er der- er 11+0 i morgen tydeligvis:). Spennende:). Lille lå å bokset nedi der, så armer og bein og huttemegtu:).. Fikk høre hjertet banke, verdens beste lyd❤️.
 
Så greit å se at alt er som det skal :) hurra for straks 11 uker og ^-^
 
God morgen, ja. Eller formiddag blir det nå- forbereder meg til morgen vakter i stallen i helgen og kan ikke si jeg gleder meg, sambo jobber også denne uken ( en uke på og en uke fri ). så blir pendling med NSB - og jeg finner ikke reisekortet mitt heller så:(. Dagen Idag startet med pizza til frokost ( vi bestilte pizza i går etter mitt ønske ), som det ble igjen litt av - og du verden og godt det var til frokost også. Kjenner liv å røre nedi magen, alt fra gullet til luft smerter. Livet fra mini me er uvurderlig deilig! Den siste tiden har vært blandet med fryd og skrekk, men tror det er mest hormonelt egentlig. Altså, snakket masse med samboer om tiden etter abort pilla som ikle fungerte og lurer fortsatt på hvordan dette miraklet mitt fortsatt var sprell levende da vi sjekket? - husker jo at jeg dro hjem og sov noen timer etter jeg svelget pilla, og prøvde å spise noe mat ( med samboer på telefon da han lurte på hvordan jeg hadde det ), og husker at jeg brått måtte ut i spybuska mi ( hater å spy i do, så spyr heller ute ), med samboer på telefon - ikke altfor mange timene etter jeg svelget pilla.. Men jeg tror også det finnes en annen mening med dette ❤️.. Finnes en mening med alt, og min lille bebis er så sterk og flott❤️- men også at kroppen logisk støtte ut gifta fra kroppen som naturlig da den følte at denne ikke skulle være her❤️.. Sånn sett er kroppen min snål. Overbeskyttende og passer på lille❤️.. Etter det følte jeg meg bare ekstremt gravid, enda kvalmere, enda mer tissing, enda mer psyko drømmer ❤️.. Ja, enda mer spying, fra rett it på gulvet i stua til rett ut i bilen! Ikke alt man rekker når det kommer for brått... Så har jo aldri klart å fullføre abort, og nå er toget gått likevel, så full fart og moro fremover og tilrette legging overalt... Jobb, kommunen, NAV osv.

Så satser vi på et sprekt svangerskap uten store plagene - og bare kos ❤️.. Legger ved et litet søtt bilde Av magen min

ImageUploadedByBV Forum1429775401.321248.jpg
 
Sola skinner enda her på gården hvor jeg sitter å utsetter stall arbeid.. Fysisk kjedelig nå:). Kryssord og iste er tingen nå.. Og kanel gifler, jordbær og laks av en merkelig grunn.. Ja, jo.. Må vel kose litt med hesten min etterpå tenker jeg.. Gå en tur eller ta en rolig ridetur.... Vêr ikke enda, spørs formen utover... Frister ikle noe akkurat nå, utenom å nyte den sola som er og varmen som stikker mot meg❤️, elsker vår❤️.. fuglekvitter, lukter, ja.. Alt med vår.. Spesielt alle fine blomster ❤️
 
Slitenmor idag, måtte stå opp til morgen vakt - blæh... Våknet da mon kjære skulle stå opp, halv seks og fikk ikke sove mer! Drit... Så gjorde jobben min, ga alle dobbel dose med høy og dro hjem igjen... Så har fått rydda litt, vaska badet og kjøkknet og sett film og spist masse dritt, godis og cola og iste... Er ikke helt på plan normal Idag, men lager litt rede :).. Helt normalt... Og koselig.. Men dritt lei manne klær overalt, vi har noe som heter kles skap! Arbeidsklær, vanlige klær, bla bla bla... Og små gulpa/spydd litt! Hyggelig at oppkast/gulp tok en tur innom idag... Men alt i alt så må jeg tilbake til kvelds foring, men venter til samboer kommer hjem for den tog angsten min er ikke helt god Idag:( hater svangerskaps angst som er tredoblet så stor ... Dessuten, masse røde prikker på brystet så ser ut søm ungdom igjen i kvise alderen:(... Ikke min dag Idag så legger meg tilbake på sofaen igjen med en film til ❤️❤️
 
Å faen, sitter å regner litt ut uker nå:)- det slo meg plutselig at jeg er 13 uker på vei, mens fosteret er 11 uker... Så da stemmer målingene litt bedre med fosterets lengde:).
 
Ok, dette svangerskapet gjør mye rart med hodet mitt, får helt fnatt.. Nå begynner jeg å bli svimmel og uggen når jeg reiser meg så den er i boks, mareritt er også i boks - sprell fra lille i boks.. ( litt festlig da jeg fortalte legen på sykehuset at keg følte jeg hadde kjent den lille sprelle, men var usikker likevel og hun bare fjaset det bort frem til jeg ble fremskyndet ul onsdag, da ble tonefsllet annet for det viste seg at jeg hadde rett og de faktisk trodde meg fordi der lå den lille trollungen med armene til Værs og pumpa som slo og beina som sprella). Og Idag har det vært en del liv og røre der nede❤️.. Men fortsatt, lei og sliten av alle de syke drømmene, marerittene, våkne om morran og gråte og være svett... Nesten falle i bakken og bli svimmel og kvalm- men en fordelt er at jeg sover godt FORELØBIG om natta ( sleit en del med søvn tidligere i svangerskapet hvor jeg våknet tre-fire ganger om natta, men sovnet klokken syv hver lveld fordi jeg var utslitt pluss to timer søvn på dagtid i pausene ). Selv om blæra mi syns det er gøy P være på do hele dagen så slipper jeg en del av det på natta da jeg sover gjennomsnittlig 8 timer sammenhengende - om ikke mer i noen tilfeller:). Våkner en gang på morgenen halv fem, halv seks - men går på do og tar litt å drikke ov legger meg litt igjen:). Har fått kutta litt ned på morgen vaktene pga formen ekstremt tidlig om morran er lik oppkast og morra gretten❤️... Så egentlig skal jeg ikke klage, men klager for det❤️... Elsker den lille trollungen, mer enn noengang og gleder meg til å få kjenne den gode deilige varmen fra tulla ( tipper på jente denne gangen også siden samme følelse som sist oå mange måter og samme typer plager og liten jente mage ). Gleder meg til å holde den lille godt inntil meg❤️.. Nei, det er så godt å være levende menneske må selv med små pjusk sv irritasjonsmomenter i svangerskapet ❤️❤️❤️❤️
 
Vært på lege vakta da formen ble akutt værre og smertene ble værre, men egentlig burde jeg visst det siden magen begynte å stramme seg; kynnere! Pluss litt lite mat inntak tror jeg, mest sannsynlig lav blod prosent.. Legevakta var bekymret for uvi, men var ikke det, heller ingen infeksjon i kroppen.. Men fikk beskjed om å slappe av å ta det med ro... Må nok jobbe mindre og eventuelt bytte over til en jobb med lettere arbeids oppgaver - dessuten orker jeg ikle mer av sjefen som ikke eier autoritet eller bare sitter i stolen og ikke klarer noe.. Frustrert og oppgitt:(... Mange tårevåte kvelder pga dette, men skal keg komme meg igjennom dette svangerskapet og også å kunne følge opp alt annet må helsa komme først.. Selger ikke hesten min, men bytter stall mest sannsynlig. Heller det. Uff, nei.. Vil bare sove, samboer okkuperer det jævla tv hele tida, kommer ikke til så kan han bare ha det så godt... Akkurat nå irriterer keg meg over smattinga hans med kjeks og sjokolade.. Æsj!!! Jaja... :(
 
Fått kikk på en syk serie, amerikan horror storry.... Siden kroppen er utslitt og formen er bånn så må man se på noe, selv om det er nydelig vær ute... Koser meg med lille bebis som spreller nedi der... Har sett litt på baby navn Idag også, fant noen jeg likte godt- og noen morsomme , atlas, Ludo og ja, marco - skulle satset på tvilling gutter: marco polo.. Men til det flotteste jente navn(a)/(et).... Angelia, som betyr messenger off god... Eller angelica - som betyr engel❤️...
 
Ul Idag og, håper og satser på lille trollungen har det bra❤️... Men etter at jeg tok abort pilla har jeg bare vært ekstra bekymret... Men siden lille hadde det fint sist uke så har vel det samme Idag og❤️... Føler meg fortsatt ekstremt gravid, hormonene mine er bare veldig dalende... Litt lei av å grine i butikken av ingenting, lei av å kjefte for ingenting... Får dårlig samvittighet for nada, sexlysta er totalt vekk... Kan kose med meg selv, men med samboer; nei, nada... Sliter litt med plager enda, fysisk sett, mye luft i magen, mye vondt i ryggen, voksende mage- u name it... Men sånn er det bare.... Håper det bedrer seg, håper generelt formen bedrer seg.. Aktiv må jeg være... Hadde min første JM time i går, fikk beskjed om null tungt og fysisk arbeid - men jeg har verken bekkenplager eller sånne plager, heldigvis - men bare giddalaus.... Men må kutte ut stall arbeid, og heller begynne med noen andre aktiviteter / jobb i steden, pluss må ta opp studier igjen, blir jo en lang periode å gå gravid så kan likesågodt finne på noe fornuftig.... Æsj, sitter på bussen og er kvalm... Blir ikke bedre av å sitte på tog heller... Fordelen er jeg blir ikke bilsyk lenger, men bare er morgen kvalm fra jeg sto opp- spiser aldri frokost når jeg står opp... Er så trøtt da så venter... Dessuten våkna jeg av slumringa til min kjære klokken tre i natt, siden gubben skulle på tidlig vakt på brygga.. Etter det fikk jeg faen ikke sove før nærmere halv fem. Og opp igjen klokka syv for å få våknet skikkelig med tine islaffe, sjokolade , og få stelt meg litt og roe ned kvalmen ... Så rekke bussen eller toget, men tok bussen... Har ikke helt sansen for NSB for tiden, men den kommer seg vel ... Men tror jeg må legge fra meg mobilen nå... Følge med på veien i stedenfor
 
Blæ!! Den salaten i kantina på sykehuset skulle jeg aldri valgt eller kjøpt som frokost!! Værste jeg har smakt inntil nå... Og jeg som pleier å like slikt ... Syns graviditeten kan la meg like noe jeg likte før da
 
Back
Topp