Lille spiren i magen❤️

Det kommer til å gå fort [emoji4] Håpe på mange fine høstdager fremover [emoji260]

Ja håper det, og håper jeg ikke kommer til å være alt for mye nervøs![emoji85] Ja jeg elsker høsten, så ser frem til mange fine (forhåpentligvis solfylte) dager[emoji1]
 
Først av alt; Gratulerer så mye :love2

For en koselig måte og fortelle mannen sin på :cheers
Jeg ringte samboeren samme dagen jeg testet positivt, som da var på jobb, og ba han om å komme hjem tidligere (dette kunne han jo gjøre om han ville uansett). Jeg reagerte sterkt selv på testen fordi det var så uvirkelig. Og så etterlengtet. Men reagerte med frykt. Det gikk litt tid på tlf også sa han at han vet hva det er, du er gravid. Jeg kommer hjem :knegg: Erfaren pappa ifra før av.

Gleder meg til og følge deg på veien videre og masse lykke til med kommende uker og måneder :cheers:Heartred:Heartblue
 
  • Liker
Reactions: Sia
Først av alt; Gratulerer så mye :love2

For en koselig måte og fortelle mannen sin på :cheers
Jeg ringte samboeren samme dagen jeg testet positivt, som da var på jobb, og ba han om å komme hjem tidligere (dette kunne han jo gjøre om han ville uansett). Jeg reagerte sterkt selv på testen fordi det var så uvirkelig. Og så etterlengtet. Men reagerte med frykt. Det gikk litt tid på tlf også sa han at han vet hva det er, du er gravid. Jeg kommer hjem :knegg: Erfaren pappa ifra før av.

Gleder meg til og følge deg på veien videre og masse lykke til med kommende uker og måneder :cheers:Heartred:Heartblue

Hei og velkommen hit. Tusen takk for det og for at du la igjen en så koselig kommentar[emoji2]
Det var jo en søt og fin måte mannen din fikk vite på også da, at han selv skjønte det[emoji76] Kan tenke meg at det var godt for han å reise tidlig hjem etter å fått høre en så gledelig nyhet!

Ser frem til å følge deg også, på veg mot Mai og baby[emoji173]️
 
Hei og velkommen hit. Tusen takk for det og for at du la igjen en så koselig kommentar[emoji2]
Det var jo en søt og fin måte mannen din fikk vite på også da, at han selv skjønte det[emoji76] Kan tenke meg at det var godt for han å reise tidlig hjem etter å fått høre en så gledelig nyhet!

Ser frem til å følge deg også, på veg mot Mai og baby[emoji173]️


Tusen takk for det ☺
Ja det var fantastisk og komme hjem sa han. Tok litt tid før jeg fikk det til og synke inn så han lå og holdt rundt meg i nesten en time
Jeg er 5+6 akkurat idag
Har forsøkt og starte dagbok Ranmas garnnøster ☺ Er veldig uvant med og finne fram og forstå men har endelig fått til nytt innlegg idag ☺
 
  • Liker
Reactions: Sia
Tusen takk for det [emoji5]
Ja det var fantastisk og komme hjem sa han. Tok litt tid før jeg fikk det til og synke inn så han lå og holdt rundt meg i nesten en time
Jeg er 5+6 akkurat idag
Har forsøkt og starte dagbok Ranmas garnnøster [emoji5] Er veldig uvant med og finne fram og forstå men har endelig fått til nytt innlegg idag [emoji5]

Åå så koselig! Ja det er veldig vanskelig å skjønne at man faktisk er gravid, det vokser noe inni deg og du skal bli mamma. Den tanken er så fjern, fantastisk og rar[emoji85][emoji173]️

Ja er kjekt med dagbok, godt å få ned tankene og snakke med andre i samme situasjon som en selv[emoji2] Jeg som skal bli mamma for første gang lurer naturligvis på det aller meste så da er det både betryggende og godt å ha forumet her, synes jeg.
 
Åå så koselig! Ja det er veldig vanskelig å skjønne at man faktisk er gravid, det vokser noe inni deg og du skal bli mamma. Den tanken er så fjern, fantastisk og rar[emoji85][emoji173]️

Ja er kjekt med dagbok, godt å få ned tankene og snakke med andre i samme situasjon som en selv[emoji2] Jeg som skal bli mamma for første gang lurer naturligvis på det aller meste så da er det både betryggende og godt å ha forumet her, synes jeg.

Å ja fint og benytte seg av synes jeg også. ☺Jeg blir også mamma for første gang☺
 
  • Liker
Reactions: Sia
Altså de såkalte ømme brystene før IKM var ikke noe i forhold til nå.. Au[emoji47]

Også var det jeg da som holdt på å sove sittende flere ganger i dag, men nå son jeg skal legge meg.. Nei da får jeg ikke sove[emoji19] Er muligens litt vel mange tanker og følelser i kroppen, og jeg er så giret og glad for å være gravid. Jeg tenker ærlig talt ikke på så mye annet[emoji85]
 
Da er vi rimelig like! er 57 dager til jeg er 12+0 :D
 
  • Liker
Reactions: Sia
Da er vi rimelig like! er 57 dager til jeg er 12+0 :D

Så kjekt[emoji2][emoji1360] Har foreløpig termin 29 Mai, men tror egentlig jeg har litt før. Blir spennende å få høre om jeg har rett, etter hvert[emoji4] Var det du som hadde slutten av Mai/begynnelsen av Juni?[emoji2]
 
Så kjekt[emoji2][emoji1360] Har foreløpig termin 29 Mai, men tror egentlig jeg har litt før. Blir spennende å få høre om jeg har rett, etter hvert[emoji4] Var det du som hadde slutten av Mai/begynnelsen av Juni?[emoji2]

Det stemmer! :) Fått 31 mai og 1 juni, så blir spennende å se på UL hva de måler til :D
 
Da har jeg fått time til første svangerskapskontroll, det blir når jeg er 6+6. Tenkte å det 7+0 men det er en lørdag, og hva er forskjellen på 1 dag[emoji1]
16 dager til, så nå blir det nedtelling[emoji16]
 
Hei, tenkte å følge dagboka di fremover[emoji5] Gøy med noen på samme alder!

Nå krysser jeg bare fingrene for at alt skal gå fint
 
  • Liker
Reactions: Sia
Var på butikken i sta og med en gang jeg gikk inn så kjente jeg at det ble bløtt der nede, ble selvsagt kjempenervøs og prøvde å handle kjapt så jeg kunne sjekke. Kom meg hjem og så at det heldigvis kun var utflod.. Huff man blir så nervøs.. Har en del murringer i dag også, så bli litt ekstra. Ble så letta når det kun var blankt og ikke rødt[emoji2]

Andre som har mye utflod til tider? Er redd dette kommer til å skje mange flere ganger..

Haha...Sånn var det her om dagen. Hadde stusset og pyntet meg litt nedentil så "skogen" som vanligvis er der for å holde unna ting hadde jo mistet sin misjon. Utfloden kom som en foss føltes det som i butikken. Dritstressa ble jeg, pakket varene i posene og kom meg hjem, kun for å se at det kun var utflod...TÆÆÆÆNK JU GÅD!!!! :wacky:
 
  • Liker
Reactions: Sia
Hei, tenkte å følge dagboka di fremover[emoji5] Gøy med noen på samme alder!

Nå krysser jeg bare fingrene for at alt skal gå fint

Hei og velkommen! Så kjekt at du har lyst til det[emoji4] Hvor gammel er du og hvor langt er du på veg?[emoji2]
 
Haha...Sånn var det her om dagen. Hadde stusset og pyntet meg litt nedentil så "skogen" som vanligvis er der for å holde unna ting hadde jo mistet sin misjon. Utfloden kom som en foss føltes det som i butikken. Dritstressa ble jeg, pakket varene i posene og kom meg hjem, kun for å se at det kun var utflod...TÆÆÆÆNK JU GÅD!!!! :wacky:

Hahaa måtte le litt av det første du skrev[emoji38] Men ja fy så stresset man blir. Jeg føler også at det til tider kommer som en foss, og det gjør ikke utlod til vanlig hos meg, er liksom mensen som gjør det, så ikke rart jeg stivner til og blir stressa når det skjer[emoji28]
 
Back
Topp