Lille spire <3

Mumfie_91

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
16.4 testet jeg positivt på tester! Veldig positivt! Her var det ingen tvil nei.. Siden forholdet er ganske nytt, kom dette som et veldig sjokk. Etter sjokket var lagt seg kom gleden :D

Jeg hadde regnet ut fra første dag i siste mens (7.3), og trodde jeg var 7 uker på vei når jeg dro til legen 25.4. Legen tok utvendig ul av meg, og så kun et lite hulrom, ikke noe mer. Så han sa at jeg kan umulig være mer enn 5 uker på vei. Fikk ny time 31.5, som han da regner med er i uke 10.

Jeg har hatt masse symptomer hele tiden, men hatt store bekymringer for om dette kommer til å gå bra. Nå har symptomene begynt å avta.. Sliter ikke så mye med kvalmen lengre, og puppene er ikke ømme. Har fremdeles helt jævlig stikking og stramming i magen da!

Jeg tok en test for en uke siden, og den var betraktelig mye svakere enn de første jeg tok. Tok en til i går, og den var like svak som for en uke siden. Verken mer eller mindre. Har ikke hatt noe blødninger (bank i bordet)!

Jeg er nå 7+2 hvis jeg følger det legen sa. Jeg er så veldig redd for å miste! Er første gang jeg er gravid, så vet veldig lite om hele denne prosessen... :)
 
ImageUploadedByBV Forum1462953571.801755.jpg
Første test, 16/4.

ImageUploadedByBV Forum1462953594.966548.jpg
Andre test, 17/4.

ImageUploadedByBV Forum1462953620.284601.jpg
Test for en uke siden. Den ser lik ut som den i går.
 
Fant et innlegg om at jo lengre ut i svangerskapet man kommer, så blir testene svakere pga at hormonnivået er for høyt for testene! Så jeg tok en test der jeg hadde 50/50 med vann og urin, og da ble den knallsterk igjen! Og her har symptomene kommet ganske sterkt tilbake, så nå har jeg god tro igjen! :D Lykkelig!! :D
 
Var på tul 31/5 og fikk se en liten spire på 3 cm med en bankende hjerte <3 Har fått henvisning til fysioterapeut, og til oul.
Fått time til oul 21/7 kl 10, og vi gleder oss til å se lille knøttet vårt! :D
 
Hvordan gikk det på oul?
 
Back
Topp