Lille lykkes dagbok - et spesielt år

Gratulerer med gutten [emoji173] Det er stor forskjell på morkake foran og bak. Erfarer denne gang hvor utrolig mye mer man kjenner med morkaka bak [emoji5]
 
Ååh, så herlig! Gratulerer med lille Erik[emoji170][emoji170]
 
19+3
Akkurat så langt kom vi med søster før vi fikk vite at ikke alt var som det skulle på oul [emoji173] Både jeg og mannen gleder oss til å komme over den kommende uken. Føles ut som at vi da endelig kommer videre om dere skjønner. Da kan "det nye" svangerskapet virkelig begynne. [emoji173]
 
19+3
Akkurat så langt kom vi med søster før vi fikk vite at ikke alt var som det skulle på oul [emoji173] Både jeg og mannen gleder oss til å komme over den kommende uken. Føles ut som at vi da endelig kommer videre om dere skjønner. Da kan "det nye" svangerskapet virkelig begynne. [emoji173]
Kan ikke forestille meg en gang de følelsene sitter igjen med[emoji173] Men det er så fantastisk at dere finner støtte i hverandre og klarer å sette ord på følelsene og skrive om dem. Måtte denne uken gå fort [emoji173] [emoji173]
 
19+3
Akkurat så langt kom vi med søster før vi fikk vite at ikke alt var som det skulle på oul [emoji173] Både jeg og mannen gleder oss til å komme over den kommende uken. Føles ut som at vi da endelig kommer videre om dere skjønner. Da kan "det nye" svangerskapet virkelig begynne. [emoji173]

En stor milepæle etter noen lange måneder ❤ Kan virkelig ikke sette meg inn i hva dere har måtte gått gjennom en gang. Dere virker utrolig sterke sammen, og som et bra team. Snart er august her, og da sitter vi med hvert vårt nurk. ❤ Sender deg en ekstra stor klem ❤
 
Har egentlig ikke ord å servere deg på det siste du skrev.. Men sender dere en varm tanke [emoji173]️
 
En stor milepæle etter noen lange måneder [emoji173] Kan virkelig ikke sette meg inn i hva dere har måtte gått gjennom en gang. Dere virker utrolig sterke sammen, og som et bra team. Snart er august her, og da sitter vi med hvert vårt nurk. [emoji173] Sender deg en ekstra stor klem [emoji173]
Ja tenk det, Frk1991! August kommer. Og nå gleder jeg jeg også til de resterende ukene [emoji4] Det skal bli kjekt!
Tusen takk [emoji173]
 
Kan tenke meg at det må være mange tanker og minner som kommer opp ved en slik milepæl, ja, tenker det blir godt å komme forbi denne uken! Sender deg mange varme klemmer :Heartred

Selv har jeg for øvrig termin med lillesøster i dag, men ingen tegn på at noe er i gjerde foreløpig, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighetskrem gitt ;)
 
Kan tenke meg at det er mange følelser hos dere nå. Det blir nok godt å komme seg forbi denne uken. Og virkelig se frem til august og møte med Erik[emoji170] sender dere mange varme klemmer
 
Kan tenke meg at det må være mange tanker og minner som kommer opp ved en slik milepæl, ja, tenker det blir godt å komme forbi denne uken! Sender deg mange varme klemmer [emoji813]red

Selv har jeg for øvrig termin med lillesøster i dag, men ingen tegn på at noe er i gjerde foreløpig, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighetskrem gitt ;)
Så spennende! [emoji7][emoji7][emoji173][emoji173] Tenk nå kommer hun endelig! Ønsker deg masse lykke til med det forestående. Klem til deg, og takk for omtanken!
 
Kan tenke meg at det er mange følelser hos dere nå. Det blir nok godt å komme seg forbi denne uken. Og virkelig se frem til august og møte med Erik[emoji170] sender dere mange varme klemmer
Førstkommende lørdag begynner ei ny reise. Da er vi kommet over den dagen hvor vi måtte ta farvel sist. [emoji173] Det er noen ekstra milepæler i dette svangerskapet! Men vi er ved godt mot, dette skal gå bra [emoji4]
 
Back
Topp