Lille Lennox !

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Hva mener dere om dette navnet ? Skal snart ha en liten gutt og vi vurderer sterkt dette navnet ! :)

Noen som har hørt dette navnet før i Norge :angelic:??
 
Aldri hørt det navnet før så da høres det automatisk litt merkelig ut for meg, men det viktigste er jo at dere som foreldre liker navnet ;)
 
Digger det!
Er bare 44 som heter det i Norge i følge ssb[emoji4]
7858569f3fff4dc6aca44153f02dc97d.png
 
Min skal også hete Lennox :HeartblueTermin om 4 uker! Synes det er veldig fint! :)
 
Det er ukjent for meg som navn i Norge. Jeg tenker på Annie Lennox da jeg leste det, digger henne. Jeg syns det er kjempetøft som navn på Lille, for for it [emoji2]
 
Hva mener dere om dette navnet ? Skal snart ha en liten gutt og vi vurderer sterkt dette navnet ! :)

Noen som har hørt dette navnet før i Norge :angelic:??

Synes det er litt småtacky (jfr. "Staysman og Tina"), men det er jo bare min assosiasjon.
Det er i det minste et navn, i motsetning til mye annet rart folk velger å kalle sine små. :p
 
Jeg liker det! Tenkte som @Andunge på Annie Lennox, kul dame med bra musikk;)
 
Synes det er et råkult navn (egentlig digger jeg alt med X i seg, fordi det gir navnet et mer spesielt preg)!:D Liker både Dexter, Lennox og Felix :D Mannen derimot er ikke helt overbevist angående favorittnavnet mitt, selv om bonusen digger favoritt guttenavnet, og haaaater jentenavnet vi har bestemt:p
 
Jeg vet om 2 små barn med det navnet , sønnen til Tina og "staysman" + en til. Syns det er kult :)
 
Det blir lille Lennox :D mye meninger men vi har funnet ut at vi ELSKER det i å med at det er litt unormalt men veldig guttete :)

Han blir en tøffing :dummy::king:Heartblue
 
Back
Topp