Lille Go'

Ikke sant :p men vi har ikke stellebord, steller på hulvet - og da er det så lett å snu seg å krabba
Ja er vel ennå mer fristende da! Har gått tom for nye "leker" han kan leke med imens og. Har prøvd alt fra hårbørste til tannkremtuber men gått lei av det nå :p
 
Ja er vel ennå mer fristende da! Har gått tom for nye "leker" han kan leke med imens og. Har prøvd alt fra hårbørste til tannkremtuber men gått lei av det nå :p
Hårbørste var en sikker vinner her en lang stund. Nå er det bare tannbørsten som er ok - men vil ikke at hun skal gå lei den heller, så bruker den bare morgen og kveld.
 
Hårbørste var en sikker vinner her en lang stund. Nå er det bare tannbørsten som er ok - men vil ikke at hun skal gå lei den heller, så bruker den bare morgen og kveld.
Haha! Her er det nye å hive tingene ned, gøy når det kommer høy lyd!
 
Har brukt rema sine en stund, og liker de! Synes pampers og libero blir så dyrt.. Kjøpte lille go nå og synes de er like bra som rema sine :) men er ikke sånne trusebleier bare i str 5? Ellrr jeg som ikke har kikka godt nok?
Ja stellebord er en kamp altså!! Hyling hver gang :p
 
Er det mange som har begynt med up&go/trusebleier?

Vi har begynt med det nå, veldig fornøyd :) Kan jo skifte vanlig bleie stående også, og det har vi gjort litt, men her i gården får hun et lite anfall hver gang hun ser bleiene, så det å få festa tapen blir problematisk :p
 
Vi har begynt med det nå, veldig fornøyd :) Kan jo skifte vanlig bleie stående også, og det har vi gjort litt, men her i gården får hun et lite anfall hver gang hun ser bleiene, så det å få festa tapen blir problematisk :p

Ja, ikke lett med bleieskift lengre.. men føler de trusebleiene er så løse..? Redd for uhell både oppover og nedover [emoji13]
 
Ja, ikke lett med bleieskift lengre.. men føler de trusebleiene er så løse..? Redd for uhell både oppover og nedover [emoji13]

Har gått bra her hvertfall, men kanskje lettere med jenter? :p Tror jeg liker libero sine up&go bedre enn billigvariantene da. Synes det virker som de er mer elsastisk.
 
Har gått bra her hvertfall, men kanskje lettere med jenter? :p Tror jeg liker libero sine up&go bedre enn billigvariantene da. Synes det virker som de er mer elsastisk.

Kanskje kjøpe en pakke for å prøve.. bruker du str. 4 eller 5?
 
Er fornøyd med våtserviettene :) Bruker de til å vaske hendene. Men de er ikke så mye billigere enn andre våtservietter tror jeg :p
I morgen skal vi teste ut bleiene :D
 
Ikke sant :p men vi har ikke stellebord, steller på gulvet - og da er det så lett å snu seg å krabba
De har ikkje me heller. Har aldrig haft det. Alla mina 3 barn har blivit skiftat på sofan nær de var baby baby sen blev det golvet nær du børja rulla flytta på seg.
 
Back
Topp