Lillas overraskelse

Lilla86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Etter å ha strevd med å bli gravid med de to første barna våre, og gjennomgått IVF-behandling for å få nummer to på grunn av "tette eggledere", var overraskelsen stor i juni når jeg plutselig stod med en positiv graviditetstest i hånda.

I dag har jeg vært på ultralyd og sett en bitteliten sak med bankende hjerte❤️ Så nå tror jeg på at vi får den lille overraskelsen vår i slutten av februar:happy:
 
Så koselig at du opprettet dagbok her inne du og ✌:D
Og hurra for et bankende hjerte!! ❤️ Det er jaggu et herlig mirakel ✨
Hva ble du målt til?
 
Så koselig at du opprettet dagbok her inne du og ✌:D
Og hurra for et bankende hjerte!! ❤️ Det er jaggu et herlig mirakel ✨
Hva ble du målt til?
Takk! Ja, det er helt fantastisk at den bittelille saken skal bli en hel baby❤️

Han sa ikke noe spesifikt, sa bare at jeg var i uke 6 og ikke 7. Han mente embryoet var ca 5 mm. Blir spennende å se igjen 14. august:)
 
Endelig 8+0. Det har føltes som en evighet å komme hit, siden jeg ble satt tilbake på UL. Ikke sikkert det stemmer da, bare jeg selv som satte meg tilbake 4 dager, siden jeg anser det som maks dager tilbake i forhold til når jeg testet positivt.

Formen er ganske dårlig. Kvalm og uggen stort sett hele dagen, og veldig trøtt. Glad det er ferietid, hvis ikke måtte jeg blitt sykmeldt. Vi har avlyst sydenferien, siden både jeg og eldstejenta er i dårlig form. Kjedelig å ikke kunne dra, men samtidig en lettelse siden jeg ikke tror vi hadde fått det noe gøy.

Nå vurderer jeg å sende mail til gynekologen og høre om jeg kan få komme til ham 25. juli likevel. Tror jeg gjør det. Da kan mannen bli med også, siden han har ferie.

Ellers har jeg fått time til første svangerskapskontroll hos legen 21. august.
14. august skal jeg til gynekologen.
 
Grattis med de 8 :D Mye spennende i vente :)

Håper ferien blir innholdsrik tross en sydentur avlyst!
 
I dag tikket det inn melding fra den nye gynekologen om time allerede på tirsdag:D Det var en gledelig bonus når vi måtte avlyse ferien. Håper noen kan passe barna sånn at mannen min kan bli med. Vi har fortalt det til familiene våre nå. Alle ble både overrasket og glade:) Det er godt å ha positive folk rundt seg❤️

Formen er veldig variabel. Noen dager føler jeg meg ganske bra, mens andre er jeg kvalm og kaster opp hele dagen. Pga syke barn de siste ukene har søvnen vært litt dårlig, og nå sliter jeg med å få sove på kveldene. Tror formen blir bedre om jeg får normalisert søvnen, og får flere timer sammenhengende. Mannen starter ferie i morgen, så det er håp om å få sove ut litt på morgenen fremover:)
 
I dag tikket det inn melding fra den nye gynekologen om time allerede på tirsdag:D Det var en gledelig bonus når vi måtte avlyse ferien. Håper noen kan passe barna sånn at mannen min kan bli med. Vi har fortalt det til familiene våre nå. Alle ble både overrasket og glade:) Det er godt å ha positive folk rundt seg[emoji173]️

Formen er veldig variabel. Noen dager føler jeg meg ganske bra, mens andre er jeg kvalm og kaster opp hele dagen. Pga syke barn de siste ukene har søvnen vært litt dårlig, og nå sliter jeg med å få sove på kveldene. Tror formen blir bedre om jeg får normalisert søvnen, og får flere timer sammenhengende. Mannen starter ferie i morgen, så det er håp om å få sove ut litt på morgenen fremover:)
Så herlig at du får time allerede neste tirsdag [emoji7]
Håper formen kommer seg etterhvert når ting roer seg. Jeg blir også dårlig når jeg styrer for mye og ikke får sovet godt nok
 
Så herlig at du får time allerede neste tirsdag [emoji7]
Håper formen kommer seg etterhvert når ting roer seg. Jeg blir også dårlig når jeg styrer for mye og ikke får sovet godt nok
Ja, ble skikkelig glad for det❤️ Denne gangen skal jeg definitivt få med meg bilde hjem:p

Takk, satser på det:happy:
 
Så gull med time allerede på tirsdag! Lykke til [emoji173]️ Høres ut som spirelille har det bra utifra formen din da. God bedring [emoji173]️
 
Så gull med time allerede på tirsdag! Lykke til [emoji173]️ Høres ut som spirelille har det bra utifra formen din da. God bedring [emoji173]️
Ja! Det var en skikkelig god trøst siden vi ikke er på Mallorca som planlagt. Gleder meg til i morgen, men er selvfølgelig litt spent og:)

Ja, ut fra formen tror jeg den lille har det som plommen i egget:p Takk, håper jeg blir bedre snart:)
 
Masse lykke til i dag :)
 
Lykke til i dag Lilla ✌❤️
 
Lykke til! [emoji173]
 
Gratulerer så mye :) Og lykke til idag!
 
Det gikk veldig bra i dag!:happy: Fikk se en liten bamsemums som bevegde seg på skjermen❤️ I dag målte han, og jeg ble satt til 9+5. Det er jeg veldig fornøyd med, da det er bare to dager etter den første utregningen min ut fra mens. Termin er 25. februar❤️
IMG_3981.JPG
 
Så herlig! ❤️ Hurra :D
 
Åå, så fantastisk!! [emoji173]️ Gratulerer med en perfekt liten bamsemums [emoji7]
 
Back
Topp