Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Vel, får ikke bot for å ikke være med, men.. Blir jo satt opp på sånne lister, for hvert år.. Men får se hva det blir. Jeg etterspurte tidspunkt å møtes på i går (for i dag), men ingen har orket å svare meg i fellessamtalen :S

Kjedelig å ikke få svar :/ kanskje de prøver å gi deg en unnskyldning til å bli hjemme? :D
 
Kjedelig å ikke få svar :/ kanskje de prøver å gi deg en unnskyldning til å bli hjemme? :D
Ja, altså.. Jeg skulle gjerne hatt noe respons før heller enn siden. Vurderer nesten bare.. Slå av telefonen etter klokka tre. Hvis de ikke kan gi meg en respons såpass tidlig at jeg får planlagt litt, så synes jeg de kan klare seg uten meg (.. Som strengt tatt ikke kan hjelpe dem uansett).
 
Ja, altså.. Jeg skulle gjerne hatt noe respons før heller enn siden. Vurderer nesten bare.. Slå av telefonen etter klokka tre. Hvis de ikke kan gi meg en respons såpass tidlig at jeg får planlagt litt, så synes jeg de kan klare seg uten meg (.. Som strengt tatt ikke kan hjelpe dem uansett).

Jeg støtter den planen! Evt kan du si at møtet må være før kl 17 fordi da må du hjem og legge deg :p det bør enten provosere frem et svar eller få dem til å forstå hvor lite du kan hjelpe til med :)
 
Jeg støtter den planen! Evt kan du si at møtet må være før kl 17 fordi da må du hjem og legge deg [emoji14] det bør enten provosere frem et svar eller få dem til å forstå hvor lite du kan hjelpe til med :)
Har ikke fått noe svar til nå, og nå har jeg plutselig ikke mulighet lenger [emoji28]
Så.. Sånn ble det.
 
Er 28+5 i dag :)
fremdeles sykemeldt, og vikariatet mitt går ut nå i slutten av mai, så blir neppe mer arbeid på meg på en stund.. Søkt på den faste stillingen som er blitt lyst ut dog (vikariatet "mitt" er blitt fast stilling, og pga regler må de lyse det ut offentlig). Så håper jo jeg får den stillingen. :)

Har funnet hus vi kan leie fra 1. Juni [emoji106] blir litt dyrere da, men vi skal nok få det til å gå rundt.

Godt å ikke treng å tenke på arbeid for en stund da [emoji4] selv skal jeg "snart" (28/6) begynne på jobb igjen [emoji85] tiden går utrolig fort! Men jeg krysser fingrene for at du kan få "din" stilling da! Har du hørt noe allerede?
Så godt med nytt hus da! [emoji1] håper du ikke tar deg ut på pakking og bæring nå da, det er det som er dumt med å flytte rett før termin [emoji53]
 
Godt å ikke treng å tenke på arbeid for en stund da [emoji4] selv skal jeg "snart" (28/6) begynne på jobb igjen [emoji85] tiden går utrolig fort! Men jeg krysser fingrene for at du kan få "din" stilling da! Har du hørt noe allerede?
Så godt med nytt hus da! [emoji1] håper du ikke tar deg ut på pakking og bæring nå da, det er det som er dumt med å flytte rett før termin [emoji53]
Ååh, allerede!

Ikke hørt noe enda nei. Håper veldig!

Jeg skal nok ikke gjøre mye nei.. Kan ikke bære eller stå for lenge.. :/
 
30+3 og 75% av graviditeten unnagjort! Nå nærmer det seg virkelig her, og det er faktisk bare 36 dager igjen til jeg kommer til dagen der L ble født! (35+4).

Jeg er mentalt forberedt på at det kan skje tidlig denne gangen også, og kjenner allerede godt etter i kroppen. Klarte endelig overtale jordmor til å henvise meg for cervix undersøkelse. Skal dit om 2 uker fra nå. Får bare ikke håpe det skjer noe før den tid. Kjenner en del kynnere med nedpress så..

Ellers så gikk søknadsfristen på jobben min ut på søndag, så jeg venter i spenning. Også fått beskjed om at vi SNART kan begynne flytte inn i det andre huset. Håper på at det går fort [emoji173]️

I tillegg er jeg blitt syk. Kjente det ulmet i halsen på lørdag, begynte å hoste osv.. Nå har jeg bare vært Sengeliggende siden mandag. Mye fordi jeg har mulighet da, tenker at mye hvile er greit som syk. Ikke feber heldigvis, bare.. Irriterte bihuler, tett.. Overalt, slim laaangt nedi bronkiene, hodepine, kraftig hoste.. I natt sovnet jeg vel godt over 4,fordi jeg var så tett. Fikk ikke puste liggende omtrent. Slimløsende funket tilslutt.
Drittlei av å være syk nå dog.

Ellers har babyen i magen begynt å hikke en del! Søndagen drev han på HELE dagen!! [emoji14]
Det er vel et godt tegn [emoji173]️
8af182d3c6fc8c2cb0b89953b4156af7.jpg
 
Veldig!!! Det er helt sprøtt. 2,5 uke til 30 uker selv, syntes det er rart og uvirkelig altså. Jeg klarer ikke helt å tro på det fortsatt jeg [emoji14]
Går nok fort [emoji173]️
Ikke så lenge igjen nå, før våre små nydelige kommer [emoji7][emoji7] (dog forhåpentligvis enda noen uker til da)
 
Gratulerer med 30+ og håper den lille holder seg inne de to neste ukene, også noen uker til :) god bedring
Takk [emoji173]️
Ja, noen uker til bør han jo være der [emoji14]
Litt tidlig enda..!
 
Går nok fort [emoji173]️
Ikke så lenge igjen nå, før våre små nydelige kommer [emoji7][emoji7] (dog forhåpentligvis enda noen uker til da)
Går fort nå når det er sommer! Jeg vil gjerne at knøttet holder seg inne til termin ja :)
 
Back
Topp