Liker/likte du å gå gravid?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Hater 1. Trimester!!
Når magen vises skikkelig og det blir mer virkelig så liker jeg det [emoji813]️ hvis det ikke blir annerledes denne gangen, da..
 
Første svangerskap var et mareritt fra uke 7. Begynte med bekkenløsning. Ble ikke trudd. Endte med krykker. Så ble jeg gradvis dårligere og dårligere. Og fill svangerskapsforgiftning.

Denne gangen merker jeg ikke noe til bekkenløsning enda (13+0) og formen er fin. Så håper dette blir et annerledes svangerskap [emoji2]
 
Jeg likte det, synes graviditeten er en magisk tid. Men jeg får så kraftig bekkenløsning at jeg blir lenket til sofaen, så det blir slitsomt for resten av familien i tillegg til at det er smertefullt for meg, så jeg er litt glad det var siste gangen likevel :)
 
Ja digga det så lenge jeg ikke var syk og det var for varmt ute
 
Så langt en del kjedlige symptomer som kvalme, oppkast, halsbrann, trøtt og lite energi, har lagt på meg pga lite aktivitet siden jeg har vært så dårlig, så jeg håper at når symptomene går over- og jeg ikke får bekkenløsning forhåpentligvis, såå blir det kjempekoselig[emoji23] Men jeg koser meg allerede med tanken på at det ligger en liten reke inni der[emoji4]
 
1 og 3 trimester er forferdelig synes jeg. Kvalme og trøtthet, bekkenløsning, nedpress og kynnere. Slitsomt! Men 2 trimester er koselig :p
 
Savner det noe voldsomt, var fantastisk å gå gravid :)
 
Jeg har hatt mye problemer med bekken ved begge svangerskap, som har gjort at jeg har blitt tidlig sykemeldt. Men jeg har elsket å gå gravid, aldri følt meg så fin som da! :happy:
 
Elsker å gå gravid :) Selv om jeg slet mye med kvalme, bekkenløsning og blodtrykksfall. Er så koselig. Ikke så gøy at kroppen forandret seg men når man vet hva man får så går det fint :)
 
Til tross, for kvalme, bekkenløsning og diverse så elsker jeg det.
Dette er mitt 6. og aller siste svangerskap litt sørgmodig :Heartred 4 dager til termin nå så jeg prøver, og nyte alt jeg kjenner av bevegelser, fosterlyd, og jeg skal nyte selve fødselen som jeg pleier også til tross for smerter;) :love7
 
Hadde ikke noe imot de kroppslige forandringene sånn utseendemessig, men jeg har bare vært dårlige og dårligere for hvert svangerskap, kastet opp i nesten 9 mnd nå sist, så det var tortur.

Men skulle gjort det igjen, for er ikke ferdig med å få barn, bare synd jeg må gå gravid:p. Har 3 barn:)
 
Enten du er gravid nå, eller har vært gravid - likte du svangerskapstiden? Var du komfortabel med kroppen, og alt som skjedde med den og ellers i livet? Eller er det tungt, og godt å bli ferdig med det? Hvor mange ganger har du vært gravid, og hvis du ikke er det nå - savner du det? :)
Har vært gravid to ganger (1 gang til termin), og syntes det var en god opplevelse. Var komfortabel med kroppen :happy: men litt tungt den siste mnd ja :confused: godt å bli ferdig med det, men klar for en ny rett etter fødsel :angelic::D
 
Nei... det er et nødvendig onde for å få det vakreste i verden! :p
 
Elsket det. Hadde ingen plager. Håper jeg får oppleve det igjen:)
 
Back
Topp