Liker/likte du å gå gravid?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Enten du er gravid nå, eller har vært gravid - likte du svangerskapstiden? Var du komfortabel med kroppen, og alt som skjedde med den og ellers i livet? Eller er det tungt, og godt å bli ferdig med det? Hvor mange ganger har du vært gravid, og hvis du ikke er det nå - savner du det? :)
 
Nei, liker det ikke noe særlig. Er trøtt, slapp, energiløs, og blir fort sliten og andpusten. Må tisse hele tida. Noen av bevegelsene i magen er ekle og noen begynner å bli vonde. Jeg lukter rart, er altfor varm på mange kroppsdeler, er konstant tørst, har halsbrann og klør/svir på rare steder.
 
Elsket det!:joyful:
Veldig lei meg for at jeg ikke skal få oppleve det igjen, mannen ønsker kun denne ene
 
Fått to barn og det var tungt, spesielt med andre, men hata det ikke :)
 
Ja [emoji1] ble litt tungt på slutten med nr 2, men ellers har jeg kost meg begge svangerskapene.
 
Har hatt ganske trøblete svangerskap. Kynnere, bekymringer, premature rier, lite fostervann og rygg/bekkenplager. Men jeg elsker det! Er så utrolig spennende, både å være gravid og å føde.
 
Grusomt å gå gravid
 
Altså eneste minuset per dags dato er at jeg er så trøtt, ellers så er alt som normalt for meg, kan ikke de magen så mye heller, så føler meg liksom ikke helt gravid på en måte
 
Elsket det, til tross for gravidplager som bekkenløsning, symfysevondt, halsbrann og nedpress [emoji28] Det eneste jeg hatet var at jeg ble så jævla hormontroll! Jeg har vært gravid to ganger. Helt siden førstemann ble født har jeg savnet å være gravid. Begge svangerskapene gikk utrolig fort, noe jeg synes var litt trist. I tillegg kom begge før termin(39+1 og 36+5), så fikk aldri gått og ventet på at babyen skulle komme. Fikk aldri oppleve å bli lei [emoji12]
 
Vil ikke si hatet akkurat, men å gå gravid på sommerstid med termin in november var slitsomt, så varmt å tungt fysisk arbeid på jobb.
 
Jeg trives godt som gravid. Har hatt så små plager at jeg ikke trenger å nevne dem. Blir nok tyngre mot slutten, men det vet jeg ingenting om ennå. Det å kjenne bevegelser er helt utrolig!
 
Jeg trivdes veldig godt, var i super form hele tiden
 
Nei. Klarer å se det mystiske og spesielle ved det, og jeg vil jo gjerne ha barn, men dette er mitt 3. svangerskap og jeg liker det nesten like dårlig som jeg likte der første gangen. Hatt mye ymse gjennom disse svangerskapene
 
Likte det virkelig ikke, er utrolig glad jeg er ferdig med det der.
3 barn er mer enn nok :)
 
Jeg elsker å gå gravid. Føler meg så fin :Heartred
Som tvillinggravid føler jeg meg ekstra spesiell. Det er kjempegodt å kjenne på. :)
 
Back
Topp