Liker ikke og uenig

Jeg synes godt de negative alterativene kan fjernes. Og at regnbuen gjøres positiv! Når den står som nøytral føles det litt som de mener den skal brukes sarkastisk.

Har klart å komme borti liker ikke-knappen noen ganger, men da ved uhell. Hvis jeg oppdager på profilsiden min at jeg har gitt en negativ rating leter jeg den opp og fjerner den. Heldigvis har det kun skjedd med innlegg der det er åpenbart at det har skjedd ved en feil.

Tror diskusjonene her inne ville blitt mer inkluderende om de negative knappene fjernes. Hvis du ser hvor få negative ratings som blir gitt er det åpenbart at det store flertallet er enig.

Regnbuen står jo for "optimistisk," eller? :)
 
Jeg har ingen problemer med at det finnes knapper av begge slag. Det sparer mye unødvendig pjatt i trådene.
Jeg gir "positive" og "negative" uavhengig av hvem som har skrevet hva; det er det som står skrevet jeg bryr meg om.
Det er ikke noe mål for meg å ha flest mulig "positive" ratings, og jeg tar meg ikke nær av de "negative."

(Jeg setter "positive" og "negative" i anførselstegn fordi jeg ikke ser forskjellen på å trykke på en knapp eller å skrive "enig/uenig eller liker/liker/ikke, og fordi jeg ikke synes at å ikke like, eller å være uenig er negativt, og vice versa.)
 
Så rart de ikke finnes på app, jeg får forlvrig varsler om det når noen trykker negative ratings

Jeg får aldri varsler om noen ting jeg. Før fikk jeg varsler når noen quotet meg og spnn, men da de gjorde om appen får jeg ikke det lenger heller.
 
Jeg har ingen problemer med at det finnes knapper av begge slag. Det sparer mye unødvendig pjatt i trådene.
Jeg gir "positive" og "negative" uavhengig av hvem som har skrevet hva; det er det som står skrevet jeg bryr meg om.
Det er ikke noe mål for meg å ha flest mulig "positive" ratings, og jeg tar meg ikke nær av de "negative."

(Jeg setter "positive" og "negative" i anførselstegn fordi jeg ikke ser forskjellen på å trykke på en knapp eller å skrive "enig/uenig eller liker/liker/ikke, og fordi jeg ikke synes at å ikke like, eller å være uenig er negativt, og vice versa.)
Jegtar meg heller ikke nær av det, bare ser ikke poenget med det .
 
Trykker svært sjeldent liker ikke, men om det kommer konspirasjonsteorier fra folk mot vaksiner eller farlig sikring av barn i bil for eksempel, så har jeg trykket liker ikke!!
 
Regnbuen står jo for "optimistisk," eller? :)
Jepp. Det jeg reagerer på er at den markeres som nøytral, ikke positiv. Tilhører gjengen som tar meg nær av sånne ting. Synes ikke det er noe hyggelig å se negative tall lyse mot meg i rødt når jeg åpner forumet.
 
Jegtar meg heller ikke nær av det, bare ser ikke poenget med det .

Kanskje bare for å kunne gi en tilbakemelding uten å måtte quote og skrive «uenig». Hvis alle som er uenig hadde gjort det, så blir det mye fyll i trådene :p
 
det er mange ganger jeg har kommet borti som ikke er ment som negativt eller annet. Trykker aldri bestemt på den tommel ned, og som flere skriver her. Så skriver jeg heller enn å trykke på negativ eller tommel ned. Bruker jeg de tilbakemeldingene er det tommel opp, enig og hjerte :):)

Syns mange blir fort fokusert på de ikonene og opphengt i at er man på pcn så synes de øverst til høyre ved siden av bilde sitt.
Så er enig med flere her att de tilbakemeldingene er ikke så viktig som det at man kan skrive sine meninger :)
 
Er ikke meningen med trådene at man skal kunne skrive? Da er det jo bedre som "Kengu" skriver at man kan skrive hva man er uenig i
 
Jeg har egentlig aldri forstått hvorfor man kan rate hverandre negativt her inne. Det er jo greit å kunne trykke liker/enig for å slippe å gjenta det andre sier, så de knappene er ok. Er det ikke noe poeng å hente i det også (ikke satt meg helt inn i det der)?

Hadde vært like bra om det kun gikk an å rate positivt. På et diskusjonsforum får en vel mer ut av å nettopp diskutere, som Kengu sier, enn å bare trykke uenig/liker ikke, uten å utdype det mer?
 
Det hadde ikke blitt mye forum side hvis alle skulle ha rate enig/uenig hele tiden og ikke hadde skrevet så mye. Men det er noen av ikonene som man nesten ikke bruker, og da er jo ikke alle ikonene poeng å ha mener jeg
 
Back
Topp